.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاهش ۴۰ درصدی تلفات رانندگی در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از کاهش ۴۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در ماه خردادماه نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علی عباسی با بیان اینکه تعداد متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در خرداد ماه امسال ۴۸ نفر شامل ۳۸ مرد و ۱۰ زن هستند که این رقم در مدت مشابه سال قبل 27 درصد داشت، افزود: از کل متوفیات حوادث رانندگی خرداد ماه، محور یرون شهری ۴۷ نفر، محور درون شهری ۱۷ نفر، و راه روستایی چهار نفر را در برمی‌گیرد.

 

وی افزود: همچنین بیشترین فوتی مربوط به شهرهای ساری و میاندرود با ۹، آمل و بابل هر کدام با شش فوتی و شهر رامسر بدون فوتی است و از این تعداد ۱۰ مورد عابر ،۱۵ موتور سوار، ۱۰ راننده، ۱۰ مورد سرنشین و ۳ نفر دوچرخه سوار هستند.

عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در خرداد ماه سال جاری، هزار و ۱۳۷ نفر اعلام کرد که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد کاهش داشت.

 

این مقام اجرایی استان تصریح کرد: از آنجایی که بیشترین فوتی در جاده‌های برون شهری و راه روستایی رخ داده است این می‌تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات مؤثر باشد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.426 seconds.