.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست صمیمی رؤسای اتاق اصناف مازندران با فرمانده سپاه کربلا
شمال نیوز: فرمانده سپاه کربلا از راه‌اندازی قرارگاه خدمات اجتماعی در سپاه استان برای رفع مشکلات خبر داد و گفت: سپاه به‌عنوان یار و یاور در کنار اصناف است.
نشست صمیمی رؤسای اتاق اصناف مازندران با فرمانده سپاه کربلا

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ سیاوش مسلمی چهارشنبه شب در نشست با رؤسای اتاق اصناف، انجمن اسلامی بازار، نمایندگان اصناف مازندران در کشور و فرماندهان حوزه‌های بسیج اصناف استان با اشاره به نقش اصناف در تاریخ انقلاب، گفت: صبر و استقامتی که اصناف در مشکلات دارند بویژه د راین شرایط کرونایی که بازار دچار خسارت شده، مثال زدنی است.

سرهنگ مسلمی با بیان اینکه نظام اداری دچار مشکل است، افزود: اگر مسئولی اعلام می‌کند خدمتگزار است، باید با تدبیر عمل کند، اما متأسفانه برخی مسئولین حرف و عملشان یکی نیست.

 

فرمانده سپاه کربلا با ابزار تأسف از اینکه برخی از دولتی‌ها مانع تولید و صادرات هستند، ادامه داد: بازار نباید در شرایط کرونایی هزینه زیادی بدهد لذا باید پیگیری و تحقیق شود در کدام بخش مشکلات فراگیر است و طبق اولویت مشکلات را برطرف کرد.

سرهنگ مسلمی با تاکید بر اینکه سپاه همدرد مشکلات مردم و بازاریان است، اضافه کرد: مردم و بازاریان جز قدرت نرم نظام بوده و سرمایه درونی کشور هستند اما متأسفانه برخی دولتمردان متوجه این سرمایه درونی نشدند.

سرهنگ مسلمی با تصریح بر اینکه مردم تأمین کننده امنیت در کشور هستند، افزود: سپاه در حوزه‌های مختلف محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مردم پروژه‌های بزرگی را برعهده گرفته است لذا در حوزه اصناف و مشکلات بازار هم با توجه به ابزارهای قانونی می‌تواند در کنار بازار و اصناف باشد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه از راه اندازی قرارگاه خدمات اجتماعی در سپاه استان برای رفع مشکلات خبر داد و گفت: سپاه به عنوان یار و یاور در کنار اصناف است، لذا باید ساختار و سیستم‌ها را درست کرد تا توزیع عدالت در سراسر استان به درستی صورت گیرد چرا که مازندران یکپارچه است و مردم نباید احساس واگرایی کنند.

سرهنگ مسلمی با اشاره اینکه استان مازندران قطب کشاورزی در محصولات مختلف است، خاطرنشان کرد: وظایف سازمان‌ها و ادارات مرتبط با این حوزه باید پیگیر مشکلات در این بخش باشند و برای رفع آن تلاش کنند.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نیاز امروزه کشور دیپلماسی تجاری و اقتصادی است، گفت: نباید همه مسائل کشور را به سیاست گره زد و برخی سیاست‌ها هم به کشور ضرر زده است.

سرهنگ مسلمی در پایان با اشاره اینکه ما روی خط قرمزها با توجه به قانون پایبند هستیم و آن حراست از نظام اسلامی و ولایت است، خاطرنشان کرد: از اصناف با هر سلایق مختلفی که دارند، برای برطرف کردن مشکلات و تقویت و اقتدار نظام حمایت می‌کنیم.

 

یادآور می شود ؛ در ابتدای این دیدار و پیش از سخنان فرمانده سپاه کربلا، چند تن از نمایندگان گروههای حاضر در جلسه، مشکلات و مسائل مرتبط با اصناف را بیان کردند./ مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.