.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیگیری افزایش تعداد وکلا و رفع انحصار در قانون برنامه توسعه هفتم
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با اشاره به اینکه با افزایش تعداد وکلا برای رفع انحصار در این زمینه موافق هستم، گفت: این موضوع را در هنگام تدوین قانون برنامه پنچ ساله توسعه هفتم در مجلس، پیگیری و آنرا در دستور کار نمایندگان قرار خواهیم داد.

به گزارش شمال نیوز، ولی‌الله فرزانه  امروز درباره افزایش تعداد وکلا برای از رفع انحصار اظهار کرد: با افزایش تعداد وکلا برای رفع انحصار در این زمینه موافق هستم.

 

وی افزود: البته در این زمینه تصمیم‌گیری برعهده دستگاه قضا است که دراین باره قوه قضاییه در پنج ساله تحت عنوان مشاور حقوقی حل کرده و همچنین کانون وکلا مرکز مشاوره حقوقی وکالت را مردمی کند تا از انحصار خارج شود که در برنامه پنجم توسعه این مساله نیامده است.

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باتوجه به اهمیت موضوع آنرا  در هنگام تدوین قانون برنامه پنچ ساله توسعه هفتم در مجلس، پیگیری و در دستور کار نمایندگان قرار خواهیم داد.

 

فرزانه با بیان اینکه پاسخ به مطالبه دانشجویان در این زمینه به حل مشکل مهم اشتغال کمک خواهد کرد، افزود: از همه مهم‌تر بحث‌های حقوقی و قضایی مباحث تخصصی و فنی است که توصیه ما به مردم این است وکیل و مشاور حقوقی بگیرند به این دلیل که قضات در دستگاه قضا استقلال دارند.

 

فرزانه گفت: باید مشاوان حقوقی و وکلا قابل دسترس باشند و در این صورت نرخ دستمزد آنان به صورتی خواهد بود تا اقشار آسیب‌پذیر هم بتوانند از چنین امکانی برخوردار باشند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.273 seconds.