.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امکان ابتلای مجدد به کرونا در افراد بهبود یافته
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: امکان ابتلای مجدد به بیماری کرونا در افراد بهبود یافته به خصوص بیمارانی که نقص سیستم ایمنی دارند، وجود دارد.

به گزارش شمال نیوز، دکتر مصطفی جوانیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل، استفاده از ماسک برای جلوگیری از انتقال بیماری را به دیگران توصیه کرد و گفت: امکان ابتلای مجدد به بیماری کرونا در افراد بهبود یافته به خصوص بیمارانی که نقص سیستم ایمنی دارند، وجود دارد.

 

او با بیان اینکه پاندمی ناشی از کرونا در صورت عدم تولید واکسن موثر، می‌تواند تا ۲ سال طول بکشد، و در این مدت افراد مستعد شانس ابتلا به این بیماری را دارند، افزود: مردم می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های معمول خود را داشته و از انتقال و انتشار بیماری جلوگیری کنند.

 

دکتر جوانیان با بیان اینکه در طول پاندمی این بیماری در زندگی ما وجود خواهد داشت و با رعایت نکات بهداشتی باید بتوانیم چرخه زندگی را ادامه دهیم، گفت: مسئله تعطیلی فعالیت‌ها را تا زمان محدودی می‌توان ادامه داد و بیشتر از آن امکا ن پذیر نیست.

 

او افزود: افراد باید با این شرایط زندگی کردن را یاد بگیرند و خود را با این شرایط تطبیق دهند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه افرادی که مبتلا می‌شوند باید با رعایت نکات بهداشتی شانس ابتلا به دیگران را کمتر کنند، گفت: استفاده از ماسک اولین توصیه مهم برای افراد بوده و این کار سبب جلوگیری از انتقال بیماری به دیگران می‌شود.

 

دکتر جوانیان افزود: افراد لازم نیست از ماسک جراحی یا ماسک N۹۵ استفاده کنند، به جز افرادی که از بیمار مراقبت می‌کنند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه هموطنان می‌توانند از ماسک پارچه‌ای استفاده کنند،گفت: شستن دست‌ها و فاصله گذاری اجتماعی باید حتما رعایت شود و در یک فضای سربسته یا فاصله گذاری کم، الزاما از ماسک استفاده شود.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.