.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولویت‌های کاری کمیسیون اجتماعی از زبان بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از تعیین اولویت‌های کاری این کمیسیون خبر داد و گفت: کارگروهی در مجلس برای پیگیری مشکلات کاری کارگران شرکت هفت‌تپه و نیز آموزشیاران نهضت سوادآموزی تشکیل شد.
اولویت‌های کاری کمیسیون اجتماعی از زبان بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون

به گزارش شمال نیوز، علی بابایی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:‌در جلسه امروز اولویت‌کاری کمیسیون در 4 محور کلی مشخص شد.


وی افزود: در این جلسه بنا شد پیگیری نظام جامع بیمه‌ای کشور با اولویت رسیدگی به موضوع بیمه بیکاری به عنوان اولویت اول کمیسیون اجتماعی مدنظر قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: همچنین بنا شد تا کمیسیون اجتماعی موضوع افزایش 20 درصدی مستمری مددجویان نهادهای حمایتی را که در قالب تبصره بودجه مطرح شده مورد پیگیری قرار دهد و اولویت سوم پیگیری موضوع ساماندهی نیروی کار شرکت‌های دولتی و غیردولتی است.

بابایی خاطرنشان کرد: پیگیری طرح‌ها و لوایح اعاده شده از سوی شورای نگهبان اولویت چهارم کمیسیون است که مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در جلسه امروز همچنین کارگروهی برای پیگیری مشکلات کاری کارگران شرکت هفت تپه و همچنین آموزشیاران نهضت سوادآموزی تشکیل شد تا این موضوع را از نهادهای مربوطه در قوه مجریه پیگیری و گزارش آن را به کمیسیون ارائه کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: در جلسه امروز با رای اکثریت اعضا سید سلمان ذاکر به عنوان نماینده کمیسیون اجتماعی در کمیسیون اصل نود انتخاب شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.391 seconds.