.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال وقوع سیلاب در مازندران
مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به بارش باران در دامنه‌ها از احتمال وقوع سیلاب در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران، گفت: براساس هشدار اداره کل هواشناسی، بعد از ظهر امروز دوشنبه ۱۶ تیرماه با رشد ابر‌های همرفتی شاهد رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید بویژه در ارتفاعات و دامنه‌های استان خواهیم بود.

 

او افزود: پیامد این سامانه بارشی وقوع سیلاب‌های محلی ناگهانی در مسیل‌ها و دره‌ها خواهد بود.

 

مدیرکل مدیریت بحران مازندران به کلیه هم استانی‌ها و مسافران توصیه کرد: ضمن پرهیز از تردد‌های غیرضروری، از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها بخصوص در ساعات بعد از ظهر و شب خودداری کنند.

 

احمدی گفت: ساکنان واقع در حاشیه رودخانه ها، ضمن هوشیاری کامل و در صورت بروز خطر جاری شدن سیلاب نسبت به تخلیه منازل و سکونت گاه‌های خود اقدام کنند.

 

او افزود: دامداران و ساکنان بومی نیز دام‌های خود را به دور از ارتفاعات، حاشیه رودخانه‌ها و دهانه مسیل‌ها و در مناطق امن نگهداری کنند.

 

احمدی گفت: با توجه به پیش بینی بارش‌های رگباری و رعد و برق در دامنه‌ها و ارتفاعات استان از توقف و برپایی چادر در حاشیه رودخانه و مسیل ها، کوه پیمایی، طبیعت گردی و تردد در مسیل ها، ارتفاعات و فضا‌های باز جداً خودداری گردد.

 

مدیرکل مدیریت بحران مازندران افزود: به کلیه دستگاه‌های امدادی و خدماتی توصیه می‌شود ضمن آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات، آمادگی لازم برای هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی را داشته باشند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.592 seconds.