.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به قلم کاربران / ؛ کمی منصف باشیم ؛
عقده گشایی برخی رسانه های گیلان بر علیه سردار سعادتی / گلوله انتقاد سردار به هدف خورد که اینگونه برآشفته شدید/ چه کسی بهتر از استاندار اسبق و نماینده فعلی می تواند از تبعیض های اعتباری سخن بگوید ؟
شمال نیوز : برخی رسانه های گیلان به جای پرداختن به اصل موضوع و پاسخ به انتقاد این نماینده با فرافکنی به آسمان و ریسمان بافتند و نوشتند....
عقده گشایی برخی رسانه های گیلان بر علیه سردار سعادتی / گلوله انتقاد سردار به هدف خورد که اینگونه برآشفته شدید/ چه کسی بهتر از استاندار اسبق و نماینده فعلی می تواند از تبعیض های اعتباری  سخن بگوید ؟

شمال نیوز: یک شهروند بابلی برای « شمال نیوز » نوشت : نماینده بابل و استاندار اسبق گیلان در جدیدترین اظهارات خود با انتقاد از بی عدالتی در تخصیص اعتبارات در کشور با اشاره به یک نمونه عینی گفت: «از آستارا تا انزلی یک ردیف بودجه و از انزلی تا گلوگاه یک ردیف بودجه در نظر گرفته شد که آقای نوبخت بدلیل گیلانی بودن، ۸۰ درصد بودجه را به گیلان برده است.»

 

ساعتی پس از این سخنان بود که معدودی از رسانه های گیلانی که انگار دل خوشی از استاندار اسبق خود نداشتند با بهانه قرار دادن این اظهارات ، تندترین انتقادات را نثار سردار سعادتی کردند تا هر انسان منصفی مطمئن شود که موضعگیری بودجه ای نماینده بابل در خصوص وجود تبعیض در تخصیص اعتبارات واقعیت دارد و گلوله های انتقادی سردار به هدف خورد که این گونه برآشفته شدند .

 

برخی رسانه های گیلان به جای پرداختن به اصل موضوع و پاسخ به انتقاد این نماینده با فرافکنی به آسمان و ریسمان بافتند  و نوشتند : « بعضی نمایندگان گیلانی و شخصیت های سیاسی استان در زمان خودش مدافع تمام قد استانداری سعادتی بودند که امروز باید در مورد چنین اظهاراتی پاسخگو باشند. حکایت سعادتی حکایت افرادی است که نمک می خورند و نمکدان می شکنند ..... »

 

واقعا این سخنان نماینده بابل که روزی استاندار گیلان بود ، نمکدان شکستن است ؟کجای دفاع از مردم استان حوزه انتخابیه و انتقاد از رفتارهای تبعیض آمیز رئیس سازمان برنامه و بودجه ، نمک دان شکستن است ؟ سئوالی که در هیچ یک از معدود رسانه های منتشر کننده این عقده گشایی پاسخ داده نشد و فقط بر استاندار اسبق تاختند و تاختند .

 

ای کاش این رسانه های دولتی و مدافع رئیس سازمان برنامه و بودجه پاسخ می دادند که چرا « آقای نوبخت 80 درصد بودجه را به گیلان برده است ؟ » و « چرا در تخصیص اعتبارات استان ها تبعیض وجود دارد ؟ »

 

و از همه مهمتر چه کسی بهتر از فردی که یک دوره استاندار گیلان بوده و هم اکنون نماینده مجلس است می تواند اشراف و جامعیت اظهار نظر در خصوص چگونگی تخصیص اعتبارات و تبعیض های ضورت گرفته را داشته باشد .

 

بدون تردید حساب عقده گشایی تعداد اندک رسانه هایی که غیر منصفانه به این موضوع نگاه کرده اند با مردم عزیز و قدرشناس گیلان جداست . مردم گیلان و مازندران همواره برادر و دوست خوبی برای هم خواهند بود و  عقده گشایی های آنچنانی از سوی برخی از معدود رسانه ها ، نمی تواند فاصله ای در این میان ایجاد کند .

 

همچنین معدود رسانه های گیلان را به انصاف دعوت می کنم و اینکه به جای تخریب بصورت کارشناسی سخن گفته و از « نوبخت » بخواهند به ابهامات پاسخ دهد .

 

یک شهروند بابلی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ابراهیم 16 تير 1399
نمیدونم چیه اما من خودم یک شهروند عرب مازندران هستم که تبعیض رو در اینجا کاملا میبینم که شما بابلی ها و سارویها کل بودجه رو در اختیار دارید این حرفهارو نزنید.بودجه مازندران فقط به شما دوتا شهر تعلق داره و بس...حالا توقع هم دارید بودجه گیلان رو هم به شماها بدهند..
متاسفانه عدالت تو خود استان رعایت نمیشه و همیشه غرب مازندران از بودجه استان محرومه......
نا شناس 16 تير 1399
صحبتهای سعادتی چه دردی را دوا می کند . دراین برهه از مشکلات زیاد ممکلتی . اگر سعادتی کارشناس کار بود بایستی مشکلات را با برنامه منسجم و هدایت گر برای رفع محرومیتها بکار می برد. ازاین مجلس یازده هم کاری برنمی اید .
نا شناس 16 تير 1399
سردار دوستت داریم حرف حق همیشه تلخه
کاک 16 تير 1399
ما هیچ موقع برادر شما مازنی ها نبودیم و نخواهیم بود.مدیر شمال نیوز نمی چاپی میدونم چون ....ایه نداری
غرب استانی 16 تير 1399
واقعا هم درسته اصلا غرب مازندران بهش هیچ توجهی نمیشه
غرب باید جدا بشه از بابلی ها و ساروی ها
فاخری 16 تير 1399
البته جناب سعادتی زمین کار خوبی است در گیلان زمان استانداریش پشت موتور کوبوتا می دوید وزمین شخم می کرد.مرد مومن بابلی بی سیاست اهل هر استانی باشد فرق نمی کندآدم باید با توجه به پستی که دارد جایگاهش را هم بداند نه اینکه یک مشت حرفهای بی پایه ومنطق به زبان براند .خدا را باید در نظر گرفت ونسبت به عمللکرد دیگران قضاوت کرد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.