.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از وضعیت قرمز در شهر‌های بهشهر، آمل و نوشهر ؛
اوج‌گیری مجدد همه‌گیری ویروس کرونا در مازندران/ وضعیت قرمز کرونایی به بابل هم رسید
شمال نیوز : فرماندار بابل گفت: ویروس کرونا شوخی نیست باید جدی بگیریم ۱۲۴ بیمار بستری و ۳۷ نفر در آی سی یو بستری هستند، وضعیت بابل قرمز شده....
اوج‌گیری مجدد همه‌گیری ویروس کرونا در مازندران/ وضعیت قرمز کرونایی به بابل هم رسید

به گزارش شمال نیوز، طی روزهای گذشته شاهد اوج‌گیری مجدد همه‌گیری ویروس کرونا در مازندران هستیم که در برخی از شهرهای استان وضعیت قرمز به خود گرفت.

 

نکته نگران‌کننده اینکه آمار ابتلا و همچنین تعداد بیماران بستری به‌طور چشمگیری در حال افزایش است که نگرانی وجود دارد که با توجه به فاصله کم شهرها آژیر قرمز کرونایی را در استان به صدا درآورد.

 

درحالی که تعداد بیماران افزایش یافته و همچنین تعداد آمار بستری نیز بالا رفته در معابر عمومی استان هنوز هم بسیاری از افراد مسائل بهداشتی را جدی نگرفته و به پروتکل بهداشتی کم‌توجه هستند.

 

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۵ بیمار مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند 

 

وی افزود: در همین مدت تعداد ۵۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۳۶۷ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا براساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

 

موسوی تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ ماسک زدن، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و فاصله فیزیکی حداقل یک متر و نیم ، کاهش رفت و آمدهای غیرضروری و لغو تجمعات و عدم حضور اماکن در  شلوغ به طور جدی در دستور کار شهروندان قرار گیرد.

 

به گفته وی سه شهر مازندران شامل شهر‌های بهشهر، آمل و نوشهر وضعیت قرمز دارند که در این شهر‌ها الزاماتی که برای شهر‌های دارای وضعیت قرمز هست اتفاق می‌افتد و یک سری از کار‌ها و فعالیت‌ها ممنوع می‌شود.

 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  در پایان خاطرنشان کرد: اگر نتوانیم رفتار و شیوه زندگی مردم را تغییر دهیم دوباره مجبور می‌شویم تعطیلی‌ها را از سر بگیریم و باز هم خود مردم متضرر می‌شوند.

 

بابل هم قرمز شد

فرماندار بابل وضعیت این شهرستان را در حالی میزان ابتلا به کرونا را قرمز اعلام کرد و دستور برگزار نشدن جلسه‌ و مراسمی را از پس در این شهرستان داده است .

 

فرماندار بابل گفت: ویروس کرونا شوخی نیست باید جدی بگیریم ۱۲۴ بیمار بستری و ۳۷ نفر در آی سی یو بستری هستند، وضعیت بابل قرمز شده چون رعایت نمی‌کنیم لذا از فردا هیچ جلسه‌ای برگزار نمی‌شود و همه مراسم‌ها تعطیل است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.