.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضعیت زرد کرونایی در بابل
بابل به دلیل وجود تعداد بیماران بستری کرونا در وضعیت زردکرونا قرار دارد

به گزارش شمال نیوز،  دکتر قاسم‌زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه این شهرستان اکنون در وضعیت زرد کرونا قرار دارد، گفت: ۱۸ بیمار جدید دیروز در بیمارستان‌های بابل بستری و ۲۱ بیمار ترخیص شدند.

 

او با بیان اینکه ۶۲ بیمار کرونایی اکنون در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود:در طی این مدت، بیمارانی از بابل، بابلسر، فریدون‌کنار، قائم‌شهر، آمل، محمودآباد، نور، جویبار، ساری و تهران در بیمارستان‌های بابل بستری شدند.

 

دکتر قاسم‌زاده به لزوم جدی گرفتن پروتکل‌های بهداشتی و خودداری از سفر‌ها تاکید کرد و ادامه داد: اگرچه اکثر بخش‌هامختلف بیمارستان‌های بابل به فعالیت سابق خود برگشتند، اما با توجه به افزایش ورود مسافر و رعایت نکردن نکات بهداشتی توسط مسافران و گردشگران ممکن است شاهد بازگشت دوباره به شرایط سخت گذشته باشیم.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: ۵ دستگاه وینتیلاتور که توسط خیریه نیک‌گامان جمشید به دانشگاه تحویل داده شد برای راه‌اندازی بخش آی‌سی‌یو جدید بیمارستان روحانی استفاده خواهد شد.

 

او با بیان اینکه با راه‌اندازی بخش آی‌سی‌یو جدید ۸ تا ۱۰ تخت به تعداد تخت‌های موجود اضافه خواهد شد، افزود: فضای فیزیکی این بخش آماده شده و کنسول‌ها و مانیتور‌ها نصب گردید و بزودی شاهد راه‌اندازی آن خواهیم بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.439 seconds.