.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعیین تکلیف واحدهای تعطیل و ورشکسته صنعتی
رئیس سازمان صمت مازندران گفت: یکی از سیاست‌های اصلی وزارت صمت و به تبع آن در استان‌ها تعیین تکلیف برای واحد های صنعتی تعطیل و ورشکسته است.

به گزارش شمال نیوز، حسینقلی قوانلو در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار کرد: متاسفانه در سالیان گذشته شاهد بودیم کسانی که اهلیت سرمایه‌گذاری نداشتند بدون مطالعه و برنامه‌ریزی وارد فضای تولید شده و همین مسائل باعث تعطیلی واحدهای مربوطه و ورشکستگی آنها شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در کارگروه رونق تولید استان به دنبال تعیین تکلیف برای این واحدها هستیم، افزود: در حالی شاهد ورشکستگی برخی از این واحدهای تولیدی بوده‌ایم که شرکت‌های تولیدی با برنامه، نه تنها با ظرفیت کامل در حال فعالیت هستند بلکه در طول سه،چهار سال اخیر  و با وجود تمامی مشکلات و تحریم‌ها طرح توسعه داشته و اکنون نیز به دنبال توسعه بیشتر بوده و تنها مشکل آنها نداشتن زمین است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بیان کرد: به دلیل شرایط خاص جغرافیایی مازندران با کمبود  تامین زمین صنعتی بزرگ هستیم که با تلاش‌های صورت گرفته و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط این مشکل با توجه به زمینی که در منطقه شرق استان در نظر گرفته شده هرچه زودتر رفع خواهد شد.

 

قوانلو تصریح کرد: یکی از سیاست‌های این سازمان با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان این بوده که، نسبت به زمین واحدهای تولیدی که هیچ‌گونه فعالیتی در آن صورت نگرفته تعیین تکلیف شده و این زمین‌ها در اختیار واحد های صنعتی فعال قرار گیرد که به جد امسال این موضوع در مازندران پیگیری خواهد شد./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.068 seconds.