.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش نوع مراودات کالا در بندر امیرآباد با ورود کالا‌های کانتینری
شمال نیوز: ورود کالا‌های کانتینری در ماه‌های گذشته علاوه بر تنوع کالا، موجب افزایش نوع مراودات کالا در بندر امیرآباد شده است.
 افزایش نوع مراودات کالا در بندر امیرآباد با ورود کالا‌های کانتینری

به گزارش شمال نیوز، محمدعلی اصل سعیدی پور مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد با بیان اینکه یکی از مزیت‌های این بندر در اختیار داشتن تجهیزات تخلیه و بارگیری کالا‌های کانتینری علاوه بر دارا بودن تجهیزات تخلیه و بارگیری کالا‌های فله‌ای می‌باشد، گفت: ورود کالا‌های کانتینری در ماه‌های گذشته علاوه بر تنوع کالا، موجب افزایش نوع مراودات کالا در این بندر شده است.

وی با بیان اینکه اغلب کالا‌های ورودی و خروجی در بندرامیرآباد با توجه به پایلوت بودن در غلات و همچنین زیرساخت‌های موجود، فله‌ای می‌باشد از پهلوگیری کشتی حامل کالا‌های کانتینری در یکی از اسکله‌های این بندر خبر داد.

مدیر بندرامیرآباد افزود: این کشتی که حامل ۶۴ TEU کانتینر حاوی تایر کامیون و وانت به تناژ یک هزار و ۵۷ تن جهت مصرف در بازار‌های داخلی می‌باشد از بندر آکتائو به مقصد بندرامیرآباد بارگیری شده است.


سعیدی پور همچنین تعداد کانتینر‌های ورودی در پارسال  را سه هزار و ۳۱۹ TEU برشمرد که پیش بینی می‌شود با توجه به ورود یک هزار و ۱۵۸ TEU کانتینر از آغاز سال ۹۹ تاکنون، این تعداد تا پایان امسال رشد چشمگیری داشته باشد.

کاتیتنر‌های خالی، پنبه عمده کالا‌های کانتینری هستند که در امسال در بندرامیرآباد تخلیه و بارگیری شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.