.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال تغییر ساعات کاری صنایع در برخی روز‌های تابستان
شمال نیوز: صنایع مازندران برای کاهش مصرف برق در استان، روزانه چهار ساعت برق را بهینه‌تر مصرف می‌کنند.
 احتمال تغییر ساعات کاری صنایع در برخی روز‌های تابستان

به گزارش شمال نیوز، شرکت‌های توزیع برق استان و غرب مازندران با ادارات صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان تفاهنامه مشترکی امضا کردند که بر اساس آن صنایع استان از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و در زمان پیک مصرف با شرکت‌های توزیع برق همکاری کنند.

رضا غفاری مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران،گفت: ۲۹ شهرک صنعتی با بیش از ۱۵۰۰ مشترک ۱۱۸ مگاوات در مازندران فعالیت می‌کنند که در زمان پیک مصرف می‌توانند بیش از ۱۰۰ مگاوات با شرکت توزیع برق مازندران همکاری داشته باشند.

وی مصرف برق مشترکان را ۷۵۰ مگاوات خواند و گفت: این در حالی است که شبکه توزیع با آغاز فصل گرما باید فشار مصرف ۲۰۰۰ مگاواتی را تحمل کند، اما آستانه پایداری شبکه مازندران تا ۱۹۰۰ مگاوات است و بعد ازآن با عدم پایداری شبکه مواجه خواهیم شد.

غفاری پیک بار پارسال را ۱۸۴۰ مگاوات در نهم مرداد ماه اعلام کرد و ادامه داد: با همکاری خوب مردم و مسئولان و مدیریت مصرف ۲۰۰ مگاواتی، تابستان پارسال بدون خاموشی پشت سرگذاشته شد.


مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران تابستان امسال را متفاوت با سایر تابستان‌ها خواند و گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و احتمال کاهش مسافرت پیش بینی می‌شود در تابستان امسال ۲۰۰ مگاوات به دلیل حضور مسافران و ۱۱۰ مگاوات به دلیل فعالیت شالیکوبی‌ها افزایش مصرف داشته باشیم.


تغییر در ساعات کاری صنایع


قوانلو مدیر کل صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز در این نشست مصرف کل برق صنایع استان را ۷/۲۴ درصد اعلام کرد و گفت: برای کمک به شبکه‌های توزیع برق در زمان پیک بار مصرف هماهنگی لازم با صنایع برای تغییر ساعات شیفت کاری و شروع کار تک شیفت از ۶ صبح و تعطیلی ساعت ۱۳ به عمل خواهد آمد.

وی اطلاع رسانی دقیق به صنایع از طریق شرکت‌های توزیع برق مازندران را بسیار با اهمیت خواند و خواستار اطلاع رسانی بموقع به مشترکان صنعتی شد.

موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در این نشست ضمن اعلام همکاری صنایع در ساعت اوج مصرف با شرکت‌های توزیع برق استان و غرب مازندران، خواستار عدم خاموشی صنایع همکار در طرح گذر از پیک تابستان شد.

وی از شرکت‌های توزیع برق استان خواست برنامه کاهش مصرف به صورت هوشمند و از طریق شبکه مجازی و پیامک به صاحبان صنایع و هیئت امنای شهرک‌های صنعتی اطلاع رسانی شود.

موسوی گفت: در زمان‌هایی که هوا مناسب و مساعد است و نیاز به همکاری صنایع نیست نیز اعلام تا صنایع به کار خود ادامه دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.