.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همیاری برای اعطای زندگی به جوان محکوم به قصاص
شمال نیوز: فقط چند روز دیگر به مرگ یا زندگى جوان ۲۳ ساله محمودآبادی که به قصاص نفس محکوم شده باقی مانده است.
 همیاری برای اعطای زندگی به جوان محکوم به قصاص

به گزارش شمال نیوز، ابوالفضل شعبانی جوان ۲۳ ساله محمودآبادی و خانواده اش روزهایى عذاب آور و لحظه‌های پر اضطرابی را پشت سر می‌گذارند جوانی که اکنون علاوه بر چشم امید به خداوند باریتعالی به بخشش خانواده مقتول و یک دل شدن محبت قلب‌های مردم امید دارد تا از پای چوبه دار نجات یابد.

محسن احسانی وکیل مدافع ابوالفضل شعبانی گفت: ۵ سال قبل ابوالفضل با دوستش بر سر یک موضوع کوچک درگیرمی شود و دوستش در جریان این درگیری در اثر یک حادثه و اصابت ضربه چاقو به قتل می‌رسد.


وی با بیان اینکه این اتفاق ناشی از خامى ابوالفضل، بدون طراحی قبلی و حاصل یک اشتباه آنی ناشی از عصبانیت بود، گفت: ابوالفضل بار‌ها از اقدام ناخواسته خود ابراز پشیمانی کرده و از همان زمان نیز شرایط روحی مناسبی نداشته است.
احسانی گفت: حکم قصاص ابوالفضل پس از تایید در دیوان عالی کشور اکنون قطعی شده و به اجرا احکام رفته است.
وکیل مدافع ابوالفضل شعبانی گفت: زمان اجرای حکم هنوز اعلام نشده است، اما این جوان محمودآبادی فرصت کمی برای رهایی از چوبه دار دارد.

پس از اطلاع مردم شهرستان محمودآباد از نهایی شدن حکم قصاص تعدادی از مردم این شهرستان که در گذشته نیز به لطف خدا و یاری خیران با برگزاری جشن گلریزان توانسته بودند محکوم به قصاص را آزاد کنند حالا دست به کار شدند و علاوه بر راه اندازی کمپین در فضای مجازی برای رهایی ابوالفضل ۲۳ ساله از پای چوبه دار ساعت ۱۵:۳۰ روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه قرار است در سالن غدیر اداره اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان برای آزادی این جوان محمودآبادی جشن گلریزان برگزار کنند.   محسن احسانی وکیل مدافع ابوالفضل شعبانی با بیان اینکه این جشن گلریزان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دستگاه‌های مرتبط و حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار می‌شود، ابراز امیدواری کرد: این جوان ۲۳ ساله محمودآبادی با کمک مردم مهربان از پای چوبه دار نجات پیدا کند.
خیران برای کمک به رهایی این جوان از چوبه دار می‌توانند با شماره ۰۹۱۱۳۲۲۱۴۹۷ تماس بگیرند.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.345 seconds.