.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخی نمایندگان مجلس دهم چند روز آینده جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و وزرا در چیدن کمیسیون‌ها و رؤسای کمیسیون‌ها مؤثر بودند و این مسئله نگذاشت مجلس آنگونه که باید مسئولیت خود را به درستی انجام دهد.

به گزارش شمال نیوز، هدایت‌الله خادمی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به جذب برخی نمایندگان جامانده از مجلس یازدهم در دستگاه‌های دولتی اظهار کرد: این موضوعی مسلم است که هرچه در مجلس برای جلوگیری از آن فریاد زدیم کسی اعتنا نکرد.

وی با بیان اینکه در طول مجلس دهم همواره نسبت به رانت دو طرفه میان نمایندگان و دستگاه‌های اجرایی به مسئولان قوه قضائیه، مقننه و دولت تذکر دادم، افزود: برخی نمایندگان با پیش‌بینی اینکه شاید در مجلس بعد امکان حضور نداشته باشند مقدمات حضور خود در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی را فراهم می‌کردند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی وزرای دولت هم با این اطمینان که نماینده کاری با او ندارد،  هر طور دلشان خواست رفتار کردند و این یک جریان دوسویه میان برخی نمایندگان با مسئولان دولت بود.

خادمی با تصریح اینکه نمی‌خواهم زحمات دلسوزان در مجلس دهم زیر سؤال ببرم، خاطرنشان کرد: نمایندگانی که لیستی وارد مجلس دهم شدند بیش از حد هوای دولت را داشتند. تا جایی که دولت و وزرا در چیدن کمیسیون‌ها و رؤسای کمیسیون‌ها مؤثر بودند و این مسئله نگذاشت مجلس آنگونه که باید مسئولیت  خود را به درستی انجام دهد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دور از انتظار نیست که در روزهای آینده شاهد جذب برخی نمایندگان مجلس در دستگاه‌های دولتی باشیم، گفت: این موضوعی مسلم است که افراد بعد از نمایندگی مجلس دیگر نخواهند گذاشت به جایگاه قبل از نمایندگی بازگردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.