.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور مدير عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ و منتخبان ساری و بابل ؛
اولین دیدار رسمی رئیس جدید سازمان جنگل ها و مراتع با محوریت صنایع چوب و کاغذ مازندران
شمال نیوز : دکتر سعیدی توسعه ی زراعت چوب را از اصلی ترین راهکارهای برون رفت از مشکل تامین چوب دانست و خاطر نشان کرد : می بایست تلاش نمود تا طرحهای توسعه در دستور کار قرار گیرد . ....
اولین دیدار رسمی  رئیس جدید سازمان جنگل ها و مراتع با محوریت صنایع چوب و کاغذ مازندران

شمال نیوز: ديدار دكتر سعيدي مدير عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران  به همراه دكتر بابايی کارنامی منتخب مردم ساري و مياندورود در مجلس شورای اسلامی و دکتر كريمي فيروزجايي رئيس مجمع منتخبين مازندران با دكتر منصور رئیس جدید سازمان جنگل ها و مراتع کشور

به گزارش شمال نیوز،  در اين ديدار دكتر سعیدی با ارائه گزارشی اجمالی در خصوص روند فعالیت های شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در حوزه ی جنگل ، خواستار حمایت سازمان جنگلها از مجریان جنگل و برنامه های آنان شد  .

دکتر سعیدی توسعه ی زراعت چوب را از اصلی ترین راهکارهای برون رفت از مشکل تامین چوب دانست و خاطر نشان کرد : می بایست تلاش نمود تا طرحهای توسعه در دستور کار قرار گیرد .

در ادامه دکتر منصور ریاست سازمان جنگلها و مراتع کشور ضمن تقدير از تلاش هاي شركت چوب و كاغذ مازندران در زمينه حفاظت از جنگل اطمينان داد تلاش خواهیم نمود تا از مجریان موفق جنگل همانند شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران حمایت نماییم .


دکتر منصور موضوع امنیت شغلی نیروهای حفاظت از جنگل را بسیاری با اهمیت خواند و افزود : هیچ بحثی در مورد تعدیل نیروها در دستور کار سازمان جنگلها قرار ندارد .


این مقام مسئول از جنگلهای هیرکانی بعنوان ثروتی ارزشمند یاد کرد و افزود : حفظ این میراث گرانقدر برای نسلهای آینده از اهم واجبات است .   


در ادامه ی این جلسه نیز نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار حمایت دستگاههای اجرایی در حل مشکلات  مجریان جنگل شدند .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.53 seconds.