.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه شورای‌شهری‌ها به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور
رئیس شورای شهر تهران از تهیه نامه‌ای به مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور با موضوع بخشودگی بخشی از پارکینگ پلاسکو خبر داد.
نامه شورای‌شهری‌ها به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور

 صدا و سیما: محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر درباره موضوع ساخت پلاسکو گفت: بخشودگی پارکینگ پلاسکو در شورای عالی معماری و شهرسازی مطرح شد و از من نیز جهت شرکت در این جلسه دعوت کرده بودند و از آنجایی که می‌دانستم می‌خواهند این موضوع را تصویب کنند شرکت نکردم.


وی افزود:‌مدیریت شهری باید در این باره به صورت جدی برخورد کند. با بسیاری از افراد در این راستا صحبت کردم، اما مشکل برطرف نشد. اکنون هم مصوبه بخشودگی بخشی از پارکینگ پلاسکو به ما ابلاغ شده است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر هیچ راهی نداریم جز اینکه نامه مفصلی برای رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور بفرستیم و از آن‌ها بخواهیم این مشکل را حل کند.

هاشمی خاطرنشان کرد:از محمد سالاری عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر درخواست دارم که نامه را در این زمینه تهیه کند تا من نیز آن را امضا و ارسال کنم.
 
کمک به شهروندان نباید به شخصیت آنها آسیب برساند

رئیس شورای شهر تاکید کرد: کمک به شهروندان نباید به شخصیت آنها آسیب برساند.

محسن هاشمی، در دویست و چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر گفت: قدر به معنای اندازه و حق هر موجودی است و شب قدر به معنای شناختن خود و دانستن قدر عمر و فرصت‌ها و بازگشت به سوی خدا به معنای حق مطلق است.
وی افزود: یکی از بالاترین حقوق و با ارزش‌ترین قدر‌ها در پیشگاه خداوند حق مردم و قدر مردم است و اینکه ما به عنوان انسان و مسئول قدر دیگران را بدانیم و حقوق آن‌ها را ادا کنیم.

محسن هاشمی تاکید کرد: در شرایط فعلی که مشکلات معیشتی بخشی از جامعه ما را دچار اختلال در زندگی روزمره کرده است، ارائه کمک به همنوعان و هموطنان، اقدامی مفید و قابل ارزش است، اما باید مراقبت کرد که این ارائه این کمک‌ها، منجر به قدرناشناسی نسبت به مردم و هتک شأن واحترام آن‌ها نشود.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه نباید به شخصیت و شأن و کرامت انسانی، افرادی که مورد کمک قرار می‌گیرند، آسیب برسد، عنوان کرد: این موضوع نقض غرض است و بیش از کمک کردن به معیشت آن‌ها، معنویت وشخصیت آن‌ها ضربه می‌خورد، سازمان خدمات اجتماعی و دستگاه‌های وابسته به مدیریت شهری که در حوزه کمک‌ها فعالند باید به بعد توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 بررسی اعتراض فرمانداری به ماده ۵ مصوبه محرک اقتصادی

اعضای شورای شهر تهران اعتراض هئیت تطبیق فرمانداری به ماده ۵ مصوبه محرک اقتصادی را که درباره تعیین و تکلیف املاک دارای آرای صادره از کمیسیون ماده ۱۰۰ است، جهت بررسی به کمیسیون تخصصی ارجاع دادند.
پیش از ورود به دستور جلسات دویست و چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر تهران محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه لایحه محرک اقتصادی دو هفته گذشته در صحن شورای شهر به تصویب رسید و ۱۵ اردیبهشت به فرمانداری ابلاغ شد، گفت: امروز آخرین روزی بود که فرمانداری باید نظر خود را درباره این مصوبه اعلام می‌کرد بنابراین نامه فرمانداری صبح به دستم رسید.

رییس شورای شهر تهران با تاکید براینکه در نامه فرمانداری تهران تمام مواد مصوبه به غیر از ماده ۵ مورد قبول قرار گرفته است، اضافه کرد: به دلیل عجله شهردار تهران خواسته شده است موضوع امروز در همین جلسه به بحث گذاشته شود.

ماده پنج لایحه محرک اقتصادی شهرداری تهران در شرایط کرونا بدین شرح است: به شهرداری اجازه داده می‌شود نسبت به توافق و تعیین و تکلیف املاک دارای آرای صادره از کمیسیون ماده ۱۰۰ که با ضوابط طرح تفصیلی و مصوبات کمیسیون ماده پنج بر مبنای تصویب در کمیسیون ماده پنج با شورای عالی شهرسازی و معماری منطبق بوده و نیز اصول فنی و بهداشتی و. «شهرسازی را رعایت نموده باشند و با لحاظ رعایت حقوق مالکین مشاعی اقدام کند.
در ادامه برخی از اعضای شورای شهر تهران نظر خود را در این باره اعلام کردند و هاشمی تاکید کرد که این مصوبه می‌تواند در جلسه روز سه شنبه -۳۰ اردیبهشت-مورد بررسی قرار گیرد.

در نهایت بررسی اعتراض فرمانداری به ماده ۵ مصوبه محرک اقتصادی جهت بررسی به کمیسیون تخصصی ارجاع داده شد تا پس از بررسی در جلسه روز سه شنبه شورای شهر مطرح و بررسی شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.22 seconds.