.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طی حکمی از سوی سرپرست وزارت صمت:
یک مازندرانی سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت شد
حسین مدرس خیابانی با پيشنهاد سرپرست معاونت بازرگانی داخلی، طي حكمي سرپرست مرکز اصناف و امور بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت را منصوب

شمال نیوز: حسین مدرس خیابانی با پيشنهاد سرپرست معاونت بازرگانی داخلی، طي حكمي جمشید گلپور را به عنوان مصوبه ستاد سوخت برای رونق فروش اینترنتی | خبرگزاری صنایعسرپرست مرکز اصناف و امور بازرگانان وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد.


به گزارش شمال نیوز، در متن حکم چنین آمده است:


جناب آقای جمشید گلپور

باتوجه به تجارب طولانی و ارزشمند جنابعالی در حوزه اصناف کشور و بنا به پیشنهاد سرپرست معاونت بازرگانی داخلی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان منصوب می شوید.

انتظار می رود در راستای تحقق شعار جهش تولبد و تسهیل فضای کسب و کار و با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلافی دولت تدبیر و امید در چارچوب شرح وظایف و امور محوله ضمن هماهنگی اثربخش و کارآمد درون و برون سازمانی و با بهره گیری بهینه از تمامی هدف های مجموعه همکاران علی الخصوص تشکل ها، اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی سراسر کشور نسبت به ساماندهی نظام صنفی و شبکه های توزیع، ارائه خدمات نوین بازرگانی در حوزه اصناف، تقویت حرفه ای و تخصصی واحدهای کوچک و متوسط بخش اصناف، تدوین ضوابط و دستورالعمل های ارائه خدمات و کالا در رسته ها و اتحادیه های مختلف و هدایت اصناف به سمت فعالیتهای تولیدی مولد و صادرات گرا، ارتفاء سطح کیفیت ارائه خدمات اصناف به مردم، الکترونیکی نمودن امور سازمان های صنفی و تسهیل و حمایت از شیوه های نوین کسب و کار در حوزه صنفی با تاکید بر توسعه کسب و کار های مجازی با بهره گیری از مشارکت و همراهی اتاق اصناف و تشکل های وابسته اقدام نمائید.

توفیق روز افزون تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) از خداوند متعال مسآلت دارم.

حسین مدرس خیابانی
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت


گلپور اصالتا مازندرانی بوده و مسئولیتهای زیادی در مرکز اصناف و امور بازرگانان وزارت بازرگانی و صمت داشته است، بعد از انتصاب مدرسی بعنوان قائم مقام وزیر، وی بعنوان مشاور امین او بوده است.

شمال نیوز این انتصاب را به جناب آقای گلپور تبریک عرض نموده و یقین داریم با عنایت به شایستگی و تجارب ایشان شاهد رشد و شکوفائی هرچه بیشتر در حوزه اصناف و بازار باشیم .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 ارديبهشت 1399
تبریک به جناب گلپور مایه افتخار مازندران وشهرستان بابل است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.439 seconds.