.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اداره امور مالیاتی بندر امام به آتش کشیده شد +عکس
بخشدار بندر امام خمینی (ره) گفت: حریق توسط کارمند رسمی باسابقه اداره امور مالیاتی با انگیزه اعتراض به استخدام‌های خارج از استانی انجام شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حجت‌‌اله خسروی در بندر امام درباره علت اصلی حادثه حریق اداره امور مالیاتی بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: حریق توسط کارمند رسمی باسابقه اداره امور مالیاتی با انگیزه اولیه اعتراض به استخدام‌های خارج از استانی انجام شده است.

حریق

 

وی افزود: این فرد از صبح رئیس اداره امور مالیاتی را به علت استخدام شدن شخصی غیربومی که از طریق تهران استخدام شده بود، تهدید کرده بودند که در نهایت این تهدیدات منجر به آتش زدن دفتر رئیس اداره می‌شود.

خسروی در ادامه با بیان اینکه اداره امور مالیاتی یک سازمان دولتی است و استخدام‌ها از طریق آزمون کشوری جذب می‌شود بیان کرد: شخص مورد نظر توسط عوامل انتظامی دستگیر شده و تحقیقات درباره انگیزه و علت این حادثه ادامه دارد.

حسین چهارمحال رئیس ایمنی و آتش‌نشان شهرداری بندر امام خمینی(ره) نیز درباره حریق اداره امور مالیاتی اظهار داشت: بعدازظهر روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۹ شخصی با گالن بنزین به اداره امور مالیاتی مراجعه کرده و دفتر رئیس اداره را در ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه با بنزین به طور عمدی آتش می‌زند.

وی افزود: بلافاصله تیم عملیات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری برای اطفا حریق وارد عمل شده و در زمان ۱۵ دقیقه عملیات اطفا به طور کامل انجام می‌شود.

رئیس ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری بندر امام خمینی(ره) در پایان گفت: این حادثه خسارت جانی به همراه نداشته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.