.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل پرحاشیه با حکم وزیرمشاور شد!
مازیار ناظمی مرد پرحاشیه و خبرساز وزارت ورزش که مدتها گفته می‌شد از مدیرکلی روابط عمومی وزارت ورزش کنار رفت، با حکم وزیر به عنوان مشاور رسانه ای وزیر ورزش و جوانان منصوب شد تا کاوه احمدی جای او را بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، با حکم مسعود سلطانی فر، ناظمی مشاور رسانه ای وزیر ورزش و جوانان شد تا بالاخره این چهره قدیمی رسانه های ورزشی بخصوص در صداوسیما بعد از حدود شش سال از ریاست مرکز اطلاع رسانی وزارتخانه کنار برود. در سال گذشته اخباری مبنی بر کنار رفتن ناظمی بدلیل یک پرونده قضایی به گوش می رسید اما خیلی ها تلاش کردند تکذیب کنند.

ناظمی در ماجرای فدراسیون فوتبال و انتخاب سرمربی تیم ملی نیز با توییت های عجیب و مصاحبه های شگفت آورش حواشی زیادی خلق کرد. با حکم وزیر ورزش و جوانان، مازیار ناظمی حالا بعنوان مشاور رسانه ای منصوب شده است و باید بیشتر به کار سرپرستی فدراسیونش برسد.  ناظمی مهر 1392 بعنوان رئیس مرکز و مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان منصوب شده بود. ناظمی بهمن سال گذشته با حکم وزیر ورزش و جوانان بعنوان سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری منصوب شد.

کاوه احمدی جانشین وی در حوزه اطلاع رسانی وزارت ورزش شد. مراسم تودیع و معارفه این دو امروز برگزار شد و احمدی کارش را به عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش آغاز کرد.احمدی که دارای مدرک دکترای فقه و حقوق است، سابقه 25 سال حضور در قوه مقننه در سمت‌های مختلف را دارد.

وی 12 سال در سمت ریاست اداره اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس شورای اسلامی مشغول به کار بوده است.  در کارنامه کاری احمدی سوابق مدیریتی ورزشی نیز به چشم می‌خورد؛ وی 10 سال عضو هیات رئیسه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و یک سال نایب رئیس این فدراسیون بود. علاوه بر این، احمدی از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس نیز بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.