.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ؛
نگرانی ها از انفجار کرونا در روزها و هفته های آینده در مازندران
شمال نیوز : کرونا در خیابان‌های شهر جولان می‌دهد و آمار روزانه از ابتلای افراد جدید و یا مرگ افراد مبتلا به‌صورت رسمی توسط وزرت بهداشت اعلام می‌شود و امروز آمار مرگ براثر کرونا در کشورمان از 6000 نفر فراتر رفته است.....
نگرانی ها از انفجار کرونا در روزها و هفته های آینده در مازندران

شمال نیوز : درست است که بنا به مصالح اقتصادی و معیشتی بسیاری از کسب‌وکارها بازگشایی‌شده اما تاریخ انقضای«در خانه بمانیم» تمام نشده است، نشان به آن نشان که کرونا در خیابان‌های شهر جولان می‌دهد و آمار روزانه از ابتلای افراد جدید و یا مرگ افراد مبتلا به‌صورت رسمی توسط وزرت بهداشت اعلام می‌شود و امروز آمار مرگ براثر کرونا در کشورمان از 6000 نفر فراتر رفته است.

به گزارش شمال نیوز،  نگاهی به شلوغی بازارها، پارک‌ها و خیابان‌ها نشان می‌دهد بسیاری تصور می‌کنند پیک ابتلا به کرونا تمام‌شده یا سیستم ایمنی آنها به حدی قوی است که آنان را در برابر ابتلا به کرونا بیمه می‌کند؛ به همین جهت خرید، تفریح و کار را به سلامت خود ترجیح می‌دهد. درحالی‌که اولین و مهم‌ترین توصیه کارشناسان و پزشکان متخصص، فاصله‌گذاری اجتماعی است که با در خانه ماندن به ایمن‌ترین شکل ممکن اجرا می‌شود.

درست است که بنا به مصالح اقتصادی و معیشتی بسیاری از کسب‌وکارها بازگشایی‌شده اما تاریخ انقضای«در خانه بمانیم» تمام نشده است، نشان به آن نشان که کرونا در خیابان‌های شهر جولان می‌دهد و آمار روزانه از ابتلای افراد جدید و یا مرگ افراد مبتلا به‌صورت رسمی توسط وزرت بهداشت اعلام می‌شود و امروز آمار مرگ براثر کرونا در کشورمان از 6000 نفر فراتر رفته است.

تاریخ انقضای «در خانه بمانیم» تمام نشده است، نشان به آن نشان که این نگرانی وجود دارد در روزها و هفته های آینده با انفجار کرونا در مازندران روبه‌رو شویم !

 

براستی که باید مازندران را دریابیم؛ چراکه آمار بیماران کرونایی در مازندران پس از حدود یک ماه روند نزولی، بار دیگر طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل ، روند افزایشی به خود گرفته و تعداد بیماران جدید بستری از آمار ترخیصی‌ها پیش افتاده است. فقط به این دلیل که فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنیم.

تاریخ انقضای «در خانه بمانیم» تمام نشده است، نشان به آن نشان که سازمان جهانی بهداشت هشدار داده که جهان باید برای موج دوم و سوم کروناویروس آمادگی کسب کند، چراکه در کشورهایی با بهترین سیستم خدمات درمانی و مراقبتی هم این ویروس به بحران تبدیل‌شده است.


تاریخ انقضای «در خانه بمانیم» تمام نشده است، نشان به آن نشان که زمان بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، مساجد و اماکن زیارتی، مشخص نشده و هرگونه خبری مبنی بر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها از 13 اردیبهشت تکذیب شده و قرار است بازگشایی اماکن مذهبی در چارچوب طرح فاصله‌گذاری هوشمند، به‌صورت مرحله‌ای و تدریجی با رعایت شروط و احتیاط‌ در زمان دیگری اجرایی شود.

هم استانی عزیز ! هر آن امکان دارد پا به عصری بگذاریم که به دو دوره قبل از کرونا و پس از کرونا تقسیم می‌شود، ممکن است دانش تولید واکسن یا دارو و همچنین تولید انبوه آن به درازا بکشد،

 

بیایید قبل از آنکه کرونا در هر خانواده‌ای داغی به دل‌ها بگذارد مهارش کنیم، بیایید با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و نیز شستشوی منظم دست‌ها به مسئولین بهداشت و درمان کمک کنیم هر چه زودتر شر این ویروس را از سرِ زمین کم کنند.

 

بیایید بیشتر خودمان و اطرافیانمان را دوست داشته باشیم و برای سلامتی یکدیگر «در خانه بمانیم».


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.