.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستور روحانی به وزیر راه و شهرسازی
رئیس جمهور به وزیر راه و شهرسازی، گفت: برای اتمام هر چه سریعتر پروژه‌هایی که بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند، تمهیدات لازم اندیشیده شود.

مهر: حجت الاسلام حسن روحانی روز جمعه در گفتگوی تلفنی با وزیر راه و شهرسازی با اشاره به گفتگوهای اخیر خود با سران برخی کشورها از جمله کشورهای همسایه و استقبال این کشورها برای از سرگیری تبادلات مرزی و حمل و نقل کالایی، به وزیر راه دستور داد هر چه سریعتر تمهیدات لازم برای این منظور با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اندیشیده و در دستور کار قرار گیرد.

روحانی در تماس تلفنی با وزیر راه و شهرسازی با اطلاع از آخرین وضعیت حمل و نقل کشور در دوراه فاصله گذاری هوشمند، به کار بستن طرح های خلاقانه در قاصله گذاری هوشمند در حوزه حمل و نقل را مورد تاکید قرار و گفت: فاصله گذاری مورد نظر وزارت بهداشت با الزام استفاده ماسک به گونه ای انجام شود که ضمن برطرف شدن نگرانی مردم، از شیوع بیماری نیز جلوگیری شود.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به ضرورت اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام در کشور برغم وجود شرایط سخت اقتصادی ناشی از تحریم های ناعادلانه آمریکا و تبعات اقتصادی شیوع ویروس کرونا با هدف تحقق شعار جهش تولید، تاکید کرد: برای اتمام هر چه سریعتر پروژه هایی که بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند، تمهیدات لازم اندیشیده شود.

روحانی در ادامه با تاکید بر ضرورت تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و تامین بازار از کالاهای ضروری و اساسی، از اقدامات انجام شده در این زمینه قدردانی و بر ادامه روند تخلیه کالاهای اساسی از بنادر و گمرکات تا تخلیه کامل و هر چه سریعتر ۴ میلیون تن کالای اساسی موجود در بنادر و گمرکات کشور تاکید کرد.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز در این تماس تلفنی گزارش جامعی از روند اجرای طرح ها و پروژه های این وزارت خانه و همچنین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن، ثبت نام ها و روند اجرای این طرح با هدف تامین مسکن نیازمندان کشور در قالب احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی، به رئیس جمهور ارائه کرد.

وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه نوسازی ناوگان ریلی و استفاده از فرصت تبصره ۱۸ در این زمینه، گفت: در سال ۹۸ اقدامات بسیار خوبی برای تولید واگن و لوکوموتیو انجام شده و می توان گفت رکورد جدیدی در این زمینه ثبت شده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ضرورت بازسازی و بهسازی ناوگان مسافری و باری کشور، خاطرنشان کرد: امسال نیز بهسازی، زیباسازی و مقاوم سازی واگن های موجود اعم از مسافری و باری در دستور کار قرار دارد.

اسلامی همچنین در این تماس تلفنی گزارشی از روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی و ضروری موجود در بنادر و گمرکات برای تامین بازار ارائه و تاکید کرد که این روند تا تخلیه کامل این کالا و حمل آن به داخل کشور ادامه خواهد یافت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.