.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه بابایی کارنامی به مناسبت هفته کارگر.
کارگران ایران اسلامی در جبهه های مختلف از جمله جبهه ی جهاد اقتصادی همواره به عنوان پیشگامان این عرصه، ایفاء نقش نموده و می نمایند، تا از این منظر چرخ توسعه کشور ازحرکت بازنماند.
بیانیه بابایی کارنامی به مناسبت هفته کارگر.

شمال نیوز: علی بابایی کارنامی منتخب مردم ساری و میاندرود در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته کار و کارگر بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شمال نیوز، متن بیانیه بشرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نظر به اهمیت و تاثیر گذاری نقش کارگر در روند توسعه کشورها به قدری است که درتقویم جهانی یک روز به آن اختصاص داده شده است.

کارگران ایران اسلامی در جبهه های مختلف از جمله جبهه ی جهاد اقتصادی همواره به عنوان پیشگامان این عرصه، ایفاء نقش نموده و می نمایند، تا از این منظر چرخ توسعه کشور ازحرکت بازنماند. نامگذاری سال ۱۳۹۹(ه.ش) به عنوان  <جهش تولید> از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی در راستای تاکید بر اقتصاد مقاومتی، فرصت های جدیدی را در برابر ارکان جامعه در خصوص حمایت از تولیدات با کیفیت داخلی و به دنبال آن ایجاد بیش از پیش اشتغال را ترسیم می نماید. در واقع کار و کارگر در سالی که به نام <جهش تولید> مزین شده است، جایگاه ویژه و تعیین کننده دراقتصاد ایران اسلامی است.

 در فرهنگ غنی اسلامی، کار یکی از مهمترین بخش ها محسوب می شود، کار زیر بنایی ترین قسمت زندگی انسانی است، چرا که از طریق کار می‌توان به جوهره درونی افراد پی برد. همیشه انسان باید روی بهترین شکل انجام کار تأمل و تفکر نماید، تا هم از بهره‌وری برخوردار شود و هم موجب پیشرفت کار تا سطوح عالی باشد، اقتصاد مقاومتی سمبل نظام اقتصادی است و محورهایی از آن به صراحت متوجه کار و تولید است، با عنایت به این که اقتصاد مقاومتی، اقتصاد مبتنی بر مشارکت فعال مردم در رونق اقتصادی است، بدین لحاظ حمایت از تولیدات ملی و کالای با کیفیت ایرانی درتحقق شعارامسال < جهش تولید > نقشی بنیادی داشته و خواهد داشت، تحقق این امر مهم مستلزم توسعه فرهنگی، اراده و برنامه‌ریزی صحیح نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان و مردم است، که در این فرآیند سهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنایت ویژه به قوانین مربوطه و درصورت نیاز، اصلاح قوانین موجود و یا حتی ایجاد قوانین جدید، سهم دولت پذیرش مشارکت کارگران و کارفرمایان، تقویت بیش از پیش چرخه تولید و همچنین ارتقاء بهره وری و سهم مردم مصرف تولیدات با کیفیت داخلی می باشد.


ضمن تقدیر از همه کارگران گرانقدر عرصه تولید و خدمت، عنوان نمود، به دلیل اهمیت موضوع جامعه کارگری و داشتن سوابق روشن خود در تشکل ها و جوامع کارگری و تجارب لازم در جهت تعامل بیشتر بین کارگران شریف و کارفرمایان محترم، برای نیل به اهداف ترسیمی در حوزه‌های مرتبط و مطالبات جامعه کارگری با توکل به عنایات مستمر خداوند قادر و توانا با آغاز به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هماهنگی و برنامه ریزی که انجام شده است، نسبت به تشکیل "فراکسیون پویش کارگری" اقدام نموده تا انشاءالله از طریق فراکسیون یاد شده، بتوانیم بیش از پیش در خصوص موارد مربوط به شناسایی آسیب ها و ارایه راهکارهای علمی، عملی و قانونی جامعه کارگری کوشا تر باشیم .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.638 seconds.