.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش بینی اعتبار ۱۰۰ میلیاردی برای احداث سرشاخه گیر
شمال نیوز: ‌برای احداث سرشاخه گیر در غرب مازندران حدود ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی پیش بینی شده است.
 پیش بینی اعتبار ۱۰۰ میلیاردی برای احداث سرشاخه گیر

به گزارش شمال نیوز، سنگاری مدیرکل منابع طبیعی و ابخیزداری مازندران- نوشهر با بیان اینکه برای احداث سرشاخه گیر در غرب مازندران حدود ۱۰۰ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی اعتبار پیش بینی شده است، گفت:از محل اعتبار این صندوق چهار بند سرشاخه گیر بر روی رودخانه‌های غرب مازندران از پارسال در حال احداث است که می‌تواند جلوی سیلاب‌های فصلی را سد کند.

وی همچنین از مطالعه ۹ حوضه غرب مازندران برای احداث بند سرشاخه گیر خبر داد و افزود: از این تعداد سه تا چهار بند مشبک سرشاخه گیر امسال با اولویت احداث می‌شود.

سنگاری گفت: با موافقت مقام معظم رهبری ۱۰۰ میلیون یورو امسال از صندوق توسعه ملی برای اجرای پروژه‌های آبخیزداری به سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور اختصاص یافت.

 

برنامه ۹ در ۹۹  عاملی برای جهش تولید

 

وی همچنین به تشریح برنامه‌های سازمان جنگل‌ها درامسال پرداخت و افزود: برنامه ۹ در ۹۹ که از سوی سرپرست محترم سازمان جنگل‌ها ابلاغ شد می‌تواند در سال جهش تولید باعث تسریع در امور منابع طبیعی شود و این اداره کل خوشبختانه از گذشته گامی‌های مناسبی در این زمینه برداشته است.

مدیرکل منابع طبیعی نوشهر از کلیه کارکنان اداره کل برای پیشبرد اهداف سازمانی در سال گذشته قدردانی و بر لزوم همدلی و تلاش مضاعف در امسال تأکید کرد.
 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.