.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خداحافظی با گاردریل‌های فلزی در جاده‌های مازندران
شمال نیوز: در راستای ایمن‌سازی بزرگراه‌های مازندران،گاردریل های فلزی از محور‌های اصلی استان جمع‌آوری می‌شوند.
 خداحافظی با گاردریل‌های فلزی در جاده‌های مازندران

به گزارش شمال نیوز، عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، گفت: براساس برنامه ریزی  و در راستای ایمن‌سازی بزرگراه ها، حدود ۱۰۰ کیلومتر از گارد ریل‌های فلزی(حفاظ فلزی)امسال از بزرگ راه‌های بین شهری مازندران جمع آوری خواهد شد.

وی افزود: گارد ریل فلزی محور ساری ـ آمل و کمربندی آمل به محمود آباد امسال در دستور کار جمع آوری قرار گرفت و قرارداد با پیمانکاران برای اجرای این طرح نیز منعقد شد.

نجفی گفت: برای جمع آوری هر کیلومتر گارد ریل فلزی و جایگزینی آن‌ها با نیم نیوجرسی بتنی حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال  اعتبار نیاز است که برای امسال حدود ۴۵۰ میلیارد ریال  اعتبار پیش بینی گردید.

 

حراست و نگداری از راه ها عمده تلاش راهداران


وی افزود: هم اکنون عمده تلاش‌های این اداره کل صرف نگهداری و حراست از شبکه راه‌ها، تأمین ایمنی عبور و مرور به منظور حفظ و بهره برداری بهینه از سرمایه گذاری‌های انجام شده در این بخش میگردد.

نجفی گفت: امری که امروزه در فرهنگ سازمانی، عملیات راهداری نام گرفته است، انجام هرگونه عملیات اجرائی و کنترل ترافیک بر روی راه‌های موجود ضمن حفظ ایمنی استفاده کنندگان از راه، جریان روان و ایمن ترافیک را به همراه دارد که برنامه ریزی مناسب و هماهنگ فعالیت‌ها بمنظور تأمین ایمنی لازم و کاهش تراکم ترافیک و نیز جلوگیری از تأخیر در سفر و ناراحتی استفاده کنندگان از راه حائز کمال اهمیت است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اجرای روکش آسفالت، خط کشی، نصب تابلو و علائم و همچنین احداث روشنایی نقطه‌ای را از برنامه‌های ایمن سازی جاده‌های استان در امسال  بیان کرد و افزود: به دلیل طول بالای راه‌های استان، میزان اعتبار برای اجرای طرح‌های ایمنی ناچیز است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.176 seconds.