.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران:
۱۰۰ کارخانه مازندران سال قبل به چرخه تولید بازگشتند
استاندار مازندران گفت: ۱۰۰ واحد تولیدی سال قبل با کمک و مشارکت بخش‌های مختلف به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با نمایندگان جامعه کارگری با اشاره به مشکلات ناشی از شیوع کرونا گفت: به رغم تحریم‌ها و مشکلات در مقابله با این بیماری سربلند بیرون آمدیم و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اظهار اینکه در نظام مقدس اسلامی باید قدردان زحمات صورت گرفته باشیم، به رشد ۱۲ درصدی در ایجاد تشکل‌های کارگری و صنفی در کشور اشاره کرد و گفت: این روند در مازندران نیز ملموس و مشهود است زیرا هرچه تشکل‌های صنفی افزایش یابد امکان مطالبه گری را برای اقشار کارگری فراهم می‌کند.

حسین زادگان یادآور شد: سال گذشته با پیگیری و مطالبه گری تشکل‌های کارگری، مشکل مربوط به حافظان جنگل برطرف شد و صنایع چوب و کاغذ در سال گذشته مشکلات عدیده ای داشت که رفع شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشتند، ادامه داد: همه ما با هم برای حل مشکلات حوزه کارگری و تولیدی تلاش کردیم و برخی از مسائل شد.

وی با بیان اینکه قشر کارگر جزو اقشار آسیب پذیر به شمار می‌روند، تصریح کرد: در حوزه افزایش حقوق کارگران نقدهایی وجود دارد ولی شاهد رشد ۲۱ درصدی دستمزد هستیم.

استاندار مازندران یادآور شد: دولت و نظام به کارگران توجه دارد اما در شرایط سخت و تحریمی باید همه از یکسری حقوق خود عدول کنیم و کارگران نیز باید به این مسائل توجه کنند.

وی با بیان اینکه میزان صادرات استان در سال قبل از نظر ریالی و وزنی افزایش یافت و از تعطیلی بسیاری از کارخانجات جلوگیری شده است، افزود: امسال در سال جهش تولید نیز برای رونق تولید و کسب و کار باید تلاش مضاعفی داشته باشیم./ مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.219 seconds.