.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زولبیا و بامیه در مازندران خریدار ندارد
رئیس اتحادیه قنادان و نایب رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران گفت: خرید زولبیا و بامیه در مقایسه با پارسال ۹۰ درصد کاهش یافت.
 زولبیا و بامیه در مازندران خریدار ندارد

به گزارش شمال نیوز، سید ابراهیم حسینی رئیس اتحادیه قنادان و نایب رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه خرید زولبیا و بامیه در مقایسه با پارسال ۹۰ درصد کاهش یافت، گفت: روزانه ۱۰ تن زولبیا و بامیه در سراسر استان به فروش می‌رسد و این رقم هر روز در حال کم شدن است.

او افزود: ۴۰۰ تولید کننده شیرینی در مازندران قابلیت پخت روزانه ۱۰ تن زولبیا و بامیه را دارند که با توجه به استقبال نکردن خریداران، پخت آن‌ها هم کاهش یافت.

حسینی، علت کم شدن فروش زولبیا و بامیه را وجود ویروس کرونا اعلام کرد و گفت: واحد‌های پخت و توزیع شیرینی در مازندران با نظارت کامل بهداشتی فعال هستند و بهداشت در همه مراحل تهیه، بسته بندی و فروش ناظر است.

رئیس اتحادیه قنادان و نایب رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران افزود: شیرینی‌ها و محصولات جانبی باید در بسته بندی‌های بهداشتی و صنعتی و بدون دخالت دست عرضه شود و از نظر تأمین این محصولات هم هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

او گفت: همه وسایل و تجهیزات کارکنان این واحد‌ها نیز هنگام ورود به کارگاه ضدعفونی می‌شود.

حسینی، از انجام روزانه دو نوبت ضد عفونی قنادی‌ها و واحد‌های زیرمجموعه این اتحادیه خبر داد و گفت: انواع شوینده و ضد عفونی کننده از طریق بهداشت به صورت رایگان در اختیار این واحد‌های صنفی قرار گرفته و هر روز دو بار تمام این واحد‌ها باید ضد عفونی شوند.

رئیس اتحادیه قنادان و نایب رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران افزود: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه ممتاز ۲۳ هزار تومان، درجه یک ۲۰ هزار تومان و درجه دو ۱۶ هزار تومان است.

حسینی با بیان اینکه درجه بندی زولبیا و بامیه بر اساس درصد میزان استفاده گلاب، هل و زعفران آن تعیین می‌شود، گفت: هزار واحد شیرینی فروشی و قنادی در مازندران فعال هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.