.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارائه بسته‌های تشویقی در ازای استخدام
شمال نیوز: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران از ارائه تسهیلات به کارفرمایانی که مددجویان را استخدام می‌کنند، خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سید علی اصغر رضائی طالشی معاون اشتغال کمیته امداد مازندران ،گفت: کارفرمایان در مشاغل و صنوف مختلف در ازای استخدام هر یک از مددجویان کمیته امداد از بسته‌های تشویقی مانند پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال و یا تسهیلات قرض الحسنه بهره مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه سقف پرداخت تسهیلات با استخدام ۱۰ نفر انجام می‌شود، افزود: به ازای هر استخدام، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با چهار درصد سود و بازپرداخت پنج ساله در صورت انعقاد قرارداد مطابق قانون کار و بیمه تامین اجتماعی به کارفرمایان پرداخت می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: استفاده از ظرفیت ایجاد اشتغال کارفرمایان و کارآفرینان برای اقشار نیازمند و مددجویان کمیته امداد در دستور کار این نهاد قرار دارد.

وی افزود: در بخش کارفرمایی، کارآفرینانی که در زمینه‌های تولیدی، خدماتی، کشاورزی و باغداری اشتغال داشته و امکان این را دارند تا با تزریق سرمایه قرض الحسنه، تعداد افراد شاغل را در مجموعه خود افزایش دهند، می‌توانند از تسهیلات کارفرمایی بهره‌مند شوند.

رضائی گفت: درصورت تمایل کارفرمایان به بهره مندی از این تسهیلات به ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها و استان مراجعه کنند.

۲۷۷ مددجوی کمیته امداد پارسال از این طریق مشغول به کار شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 8.462 seconds.