.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران در تامین کالاهای اساسی کمبودی ندارد
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان و افزایش مصرف برخی اقلام اساسی گفت : با تمهیدات و اقدامات‌انجام شده در استان برای تامین کالاهای اساسی مردم با کمبودی مواجه نخواهند شد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران حسینقلی قوانلو مازندران افزود : با هماهنگی های انجام شده کالاهایی نظیر گوشت ، مرغ ، برنج ، شکر ، روغن و خرما به مازندران اختصاص داده شد که میزان کالاهای اختصاصی قابل توجه است .

وی ادامه داد : با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته خانوارها با هیچ کمبودی در تامین این اقلام مواجه نخواهند بود و ذخایر انبارهای استان در بهترین‌شرایط است .

رییس سازمان صنعت مازندران گفت : از ابتدای امسال تاکنون ۴۱ هزار و ۵۲۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شد .

وی ادامه داد : در پی شیوع ویروس کرونا و با توجه به ایام تعطیلات نوروز، این سازمان طرح ویژه نظارتی در سراسر استان اجرا کرد که از این تعداد بازرسی یکهزار و ۲۹۹ پرونده تشکیل شد .

به گفته قوانلو ۲ هزار و ۲۸۹ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم رعایت قوانین نظام صنفی مازندران پلمپ شد .

 وی از شهروندان مازندرانی خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، تقلب  مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام  کنند. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.24 seconds.