.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کرونا عملیات اجرایی هفت پروژه بیمارستانی مازندران را سرعت بخشید
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : هفت پروژه بیمارستانی نیمه‌تمام استان برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی اعتبار ویژه دریافت می‌کند.

به گزارش شمال نیوز، دکتر محمد پنیه چی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود  : برای تکمیل این پروژه ها حدود ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تاکنون بخشی از آن در قالب اعتبارات مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران اختصاص یافته است که از محل آن شامل فاز اول طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری و ساختمان اورژانس بیمارستان رازی قائمشهر به بهره برداری رسید.

وی گفت که برای ساخت فاز اول طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) ساری حدود ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد که ۱۰۰ میلیارد ریال آن از سوی یکی از خیرین ساروی تامین شده است.

دکتر پنبه چی پروژه های نیمه تمام بیمارستانی در دست اجرا را که با تخصیص اعتبار ویژه اجرای آن سرعت گرفت شامل اورژانس بیمارستان بوعلی سینا ساری ، شهید بهشتی نوشهر ، ۱۷ شهریور آمل، امام خمینی (ره) نور و بخش جراحی بیمارستان فریدونکنار اعلام کرد.

وی اظهارداشت : اگرچه با مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا اعتبار ویژه برای این پروژه ها اختصاص داده می شود، ولی پیش از این نیز با توافق با پیمانکاران عملیات اجرایی آنها ادامه داشت.

براساس اعلام سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران دولت برای مقابله با کرونا حدود ۱۸۸ میلیارد تومان اعتبار به ۲ دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل اختصاص داد که این اعتبار باید برای خرید تجهیزات محافظتی درمانگران و بیماران، خرید تجهیزات بیمارستانی و تکمیل پروژه های نیمه تمام بیمارستانی بالای ۸۰ درصد اختصاص داده شد.

اعتبار اختصاصی برای پروژه های بهداشتی و درمانی مقابله با کرونا به صورت شناور پیش بینی شد و استان ها متناسب با پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد از این اعتبار استفاده می کنند.

براساس آخرین گزارش از دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه تا روز ششم اردیبهشت ماه به ۳۹۰ نفر رسید که کمترین آمار بیماران کرونایی بستری از بدو شیوع این ویروس در استان تاکنون است.

در استان مازندران از چهار هزار تخت بیمارستانی دولتی فعال حدود ۶۰ درصد برای بستری بیماران کرونایی در استان اختصاص داده شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.