.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نگرانی جدید پزشکان درباره ویروس کرونا
نتیجه دو تحقیق پزشکی جدید در آمریکا نشان می‌دهد که بسیاری از مبتلایان به ویروس جدید کرونا هیچکدام از علائم بیماری «کووید ۱۹» را نداشته‌اند.

شمال نیوز: در یکی از این تحقیق‌ها از تقریبا دو هزار نفر در ایالت فلوریدا تست پادتن (آنتی‌بادی) بیماری «کووید ۱۹» گرفته شد. تحقیق دیگر نیز بر روی ساکنان یکی از خانه‌های سالمندان ایالت واشنگتن انجام شد.

به گزارش یورونیوز یافته‌های این دو پژوهش که روز جمعه منتشر شد بر نگرانی دانشمندان مبنی بر اینکه گروهی از مبتلایان بدون آنکه بدانند ناقل نوع جدید ویروس کرونا هستند افزوده است. نتیجه تحقیق دانشگاه پزشکی میامی نشان می‌دهد که موارد ابتلا به این ویروس در یکی از بخش‌های ایالات فلوریدا احتمالا بیش از ۱۶ برابر شمار رسمی مبتلایان است.

کارلوس گیمنز، شهردار میامی درباره نتیجه این پژوهش علمی گفت که به نظر می رسد بسیاری از ساکنان بدون اینکه از علائم ابتلا به «کووید ۱۹» رنج ببرند ناقل ویروس جدید کرونا بوده‌اند. به گفته شهردار میامی شناسایی ناقلان ویروس برای سلامت عمومی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

یکی از نگرانی‌های فعلی پزشکان احتمال انتقال نوع جدید ویروس کرونا به افراد مسن و گروه‌های آسیب‌پذیر از سوی ناقلان بدون علائم است.

نتیجه یک تحقیق دیگر در ایالت واشنگتن در شمال غربی ایالات متحده نیز نشان می‌دهد که نیمی از ساکنان یکی از خانه‌های سالمندان این ایالت بدون آنکه علائم ابتلا به «کووید ۱۹» داشته باشند به ویروس جدید کرونا مبتلا بوده‌اند. یافته‌های پژوهشگران در این باره در نشریه پزشکی نیو اینگلند (New England Journal of Medicine) منتشر شده است.

محققان بر این باورند که انتقال ویروس از طرف ناقلانی که علائم ابتلا به «کووید ۱۹» نداشته‌اند احتمالا به شیوع سریع و گسترده کرونا در یکی از خانه‌های سالمندان ایالت واشنگتن منجر شده است. بیش از نیمی از ساکنان این خانه سالمندان بدون اینکه علائم ابتلا به بیماری همه‌گیر «کووید ۱۹» را داشته باشند به ویروس جدید کرونا مبتلا شده بودند.

پژوهشگران براساس یافته‌های این تحقیق توصیه کرده اند که افراد هنگام حضور در مکان‌های شلوغ از ماسک استفاده کنند. آنها همچنین از لزوم تست گیری گسترده از ساکنان خانه‌های سالمندان، زندان‌ها و مراکز نگهداری افراد بی‌خانمان سخن گفته‌اند.

پیش از این نیز پژوهش‌هایی در مورد احتمال انتقال ویروس جدید کرونا از سوی افراد سالم انجام شده بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.