.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل تعاون مازندران عنوان کرد:
اعلام برنامه های هفته کارگر در مازندران
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برنامه‌های هفته کارگر در استان را اعلام کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا، برنامه های ویژه بزرگداشت هفته کارگر، در بستر مجازی برگزار می شود.

به گزارش شمال نیوز، کامران اصغری بعدازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه هفته کارگر فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به مقام ارزشمند کارگر و رسیدگی به خواست‌های این قشر عظیم در کشور است، اظهار کرد: کارگران به عنوان یکی از عناصر مهم فرهنگی و اجتماعی و تولید در جامعه همواره در عرصه‌ها و دوران‌های مختلف کشور تلاش‌های زیادی کرده‌اند که با وجود تمامی مشکلات و بحران‌ها در کشور لحظه‌ای از کار و فعالیت دست نکشیدند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری به نام جهش تولید، افزود: نقش کارگران در عرصه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی کشور به ویژه رونق تولید بسیار مهم و تأثیرگذار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته کارگر در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت برگزار می‌شود، تصریح کرد: سلامتی کارگران، روند مطلوب تولید، ملاحظه معیشت کارگران و همچنین رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در هفته کارگر مدنظر قرار می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: به همین دلیل برنامه‌های این هفته متفاوت‌تر از سال‌های گذشته و با هدف حفظ سلامتی و رعایت بهداشت جامعه کارگری و تولید به صورت مجازی با همکاری تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و از ظرفیت سایر نهادها مانند استانداری و صدا و سیما برگزار می‌شود.

اصغری تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا، دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران، اهدا گل به کارگران در کارخانه‌ها، برگزاری سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان مازندران و برگزاری مسابقات ورزشی به صورت مجازی شامل برگزاری مسابقه انجام حرکات نمایشی خلاقانه، خانوادگی و یا انفرادی به صورت مجازی و اهدا جوایز و برنامه ریزی به منظور انجام ورزش در ساعات معینی از روز به صورت مجازی را از برنامه‌های هفته کارگر در استان اعلام کرد و گفت: تمام این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته کارگر از روز جمعه پنجم اردیبهشت آغاز و تا ۱۱ اردیبهشت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متولیان جامعه کارگری ضمن حفظ سلامت نیروی کار، روند مطلوب تولید و معیشت و نیز اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی را مهردر پیش بگیرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.