.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اعلام کرد:
۳۵ تشکل تخصصی بانوان مازندران در حوزه کرونا فعالیت دارند
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: از میان تشکل‌های غیردولتی تخصصی حوزه بانوان وخانواده استان ۳۵ تشکل در زمینه کرونا فعالیت می‌کنند.
۳۵ تشکل تخصصی بانوان مازندران در حوزه کرونا فعالیت دارند

به گزارش شمال نیوز، سمیه قاسمی طوسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تلاش کردیم از تمام ظرفیتها بهره ببریم تا شیوع کرونا کنترل و دامنه آسیب‌های ناشی از آن کاهش یابد.

وی ادامه داد : از میان تشکل‌های غیردولتی تخصصی حوزه بانوان و خانواده استان ۳۵ تشکل برای مسائل کرونایی انتخاب شدند که ملاک  انتخاب این تعداد تشکل بر این اساس بوده که مدیران این مجموعه‌ها در ۲ دوره ملی توانمندسازی شرکت کردند و آموزش‌های لازم را فرا گرفته بودند.

وی ادامه داد: مدیرانِ آموزش‌دیده این تشکل‌ها برای شرایط خاص امروز و در زمان کرونایی وارد عرصه شدند و برای شناسایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی و خانواده مساعدت زیادی کردند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری ‌مازندران با اشاره به ممنوعیت تجمعات در این ایام و ضرورت رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت، تأکید کرد: فعالیت این تشکل‌ها محدود به فضای مجازی بوده اما با رصدی که داشتیم بازخوردها بسیار خوب بود.

وی همچنین گفت: معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری نیز محتواهایی را در حوزه‌های «میراث فرهنگی»، «تعمیق باورهای دینی و تحکیم خانواده»، «اشتغال و کارآفرینی»، «بهداشت و سلامت»، «پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی» و «محیط زیست» تولید و در اختیار این تشکل‌ها قرار داده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همچنین توضیح داد: به‌عنوان نمونه در خصوص تحکیم خانواده در زمان کرونا، محتوای «خانه‌مان» تهیه شد که به نحوه تعاملات افراد در منزل تمرکز دارد و یا در خصوص چگونگی مواجهه با افرادی که عزیزی را براثر بیماری کرونا از دست دادند محتوای صوتی «مرهم» تهیه شد که به مردم آموزش می‌دهد چگونه با چنین خانواده‌هایی همدردی شود.

قاسمی طوسی با اشاره به اینکه تشکل های غیردولتی همواره در عرصه های مختلف فعالیت چشمگیر داشته اند ، ادامه داد : بنا به شرایط این تشکل ها در حوزه توزیع سبدغذایی ، مشاوره های روانی و کمک به محرومان فعالیت کرده اند .

وی افزود : اکنون و در شرایط کرونایی بستر و نوع فعالیت این تشکل ها تغییر کرده است و در فضای مجازی به فعالیت  می پردازند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.178 seconds.