.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با تمام توان در مقابله با کرونا
شمال نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: با تمام توان در جبهه مقابله با کرونا حضور داریم.
 با تمام توان در مقابله با کرونا

به گزارش شمال نیوز، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران با اشاره به شیب نزولی ابتلا به ویروس کرونا در استان گفت: اعضای جمعیت هلال احمر مازندران که از آغاز شیوع ویروس مرگبار کرونا وارد عرصه مقابله با این ویروس منحوس شدند خدمات بسیار ارزشمندی را در حوزه‌های مختلف ارائه کردند که این حضور متعهدانه تا شکست کامل کرونا ادامه خواهد داشت.

وی با تقدیر از تلاش ارزنده همه اعضای جمعیت هلال احمراستان اعم از داوطلبان، جوانان و امدادگران گفت: جمعیت هلال احمر مازندران از نخستین روز تشکیل ستاد استانی مقابله با کرونا دراین عرصه حضوری فعال داشته و با اعلام آماده باش به تمامی عوامل اجرایی و امدادی، برنامه‌های متنوعی را برای مشارکت موثر تمامی اعضای خود اجرا کرده است.

اکبری از اجرای طرح غربالگری و پایش سلامت یک میلیون مسافران و سرنشینان خودرو‌ها در مبادی ورودی و خروجی‌های استان، تهیه و توزیع بیش از ۲۵۰ هزار ماسک، ۲۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده، ۷۰ هزار جفت دستکش معمولی و لاتکس،را از جمله خدمات جمعیت هلال احمر مازندران در جبهه نبرد با ویروس کرونا اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه این اقلام در مراکز درمانی و همچنین در میان اقشار آسیب پذیر توزیع شد گفت: یکی از طرح‌های مهم جمعیت هلال احمراستان، طرح ابتکاری «هاتفان امید» است که با استقبال گسترده مردم و مسئولین همراه بوده است.

اکبری با تاکید براینکه این طرح ابتکاری و انحصاری هلال احمرمازندران است گفت: نظام مددکاری با هدف سنجش و ارزیابی نیاز‌های ضروری افراد آسیب دیده از کرونا، نظام حمایتی معیشتی، نظام مشاوره و روانشناسی و نظام مراقبتی و ارسال دارو که با کمک پزشکان خانواده اجرایی خواهد شد از مولفه‌های مهم طرح مزبور می‌باشد.

وی همچنین از اجرای طرح ملی خدمات بشردوستانه و پیام آوران بشردوستی توسط اعضای جوانان این جمعیت خبر داد و افزود: در طرح‌های اجرایی جوانان هلال احمر استان بیش از ۵۰ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند و از خدمات ارائه شده که بصورت تمرکزی بر محور پیشگیری از بیماری کرونا اجرا شد بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تمهید شرایط برای تسریع در اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه با هدف کمک به اقشار نیازمند و متاثر از بحران کرونا گفت: جمعیت هلال احمر برنامه‌های ویژه‌ای را در این راستا برنامه ریزی کرده که همزمان با ایام ماه مبارک رمضان اجرایی خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.