.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساخت ۲۲ مجتمع خدماتی - رفاهی بین راهی
شمال نیوز: ۲۲ مجتمع خدماتی - رفاهی بین راهی در محور‌های ارتباطی مازندران در حال ساخت است.
 ساخت ۲۲ مجتمع خدماتی - رفاهی بین راهی

به گزارش شمال نیوز، عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه ۶۹ مورد مجتمع‌های خدماتی - رفاهی برای ساخت، موافقت اصولی دریافت کردند، گفت:۲۲ مجتمع خدماتی - رفاهی بین راهی نیز در استان در حال ساخت است.

وی افزود: با توجه به اینکه از جمله اهداف این اداره کل ساماندهی و نظارت بر توسعه و فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی جهت ارائه خدمات بین راهی به مردم بوده، لذا با پیگیری‌های انجام شده در آینده شاهد بهره برداری از مجتمع خدماتی ـ رفاهی بیشتری در استان خواهیم بود.

نجفی گفت: هدف از ساخت مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین راهی، فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران با ارائه خدمات متمرکز و مناسب، جلوگیری از پراکندگی واحد‌های خدماتی در طول جاده‌ها و تمرکز آن‌ها در یک مکان امکانات مناسب برای اقامه نماز است.

وی از متقاضیان احداث مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین راهی تقاضا کرد قبل از هر گونه اقدام یا مراجعه به سایر ارگان‌ها باید مستقیما به اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای ویا نمایندگی‌های این اداره کل در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

نجفی مراحل دریافت مجوز مجتمع‌های خدماتی - رفاهی بین راهی را، تکمیل فرم درخواست سرمایه گذار، ارایه طرح توجیهی فنی و اقتصادی، توانمندی مالی، بازدید اعضای کمیته مکانیابی از زمین، ارایه طرح جانمایی عناصر خدماتی در داخل مجتمع جهت صدور موافقت اصولی ذکر کرد.

در حال حاضر تعداد ۴۰ مجتمع خدماتی  - رفاهی بین راهی در جاده‌های مازندران در حال بهره برداری می‌باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.