.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش سحر قریشی به انتقادها از رفتار اخیرش با یک پاکبان
شمال نیوز: پس از انتشار ویدیوی جنجالی از رفتار زشت سحر قریشی با یک پاکبان و واکنش تند اهالی هنر و کاربران فضای مجازی، وی با انتشار پستی به این موضوع واکنش نشان داد.
 واکنش سحر قریشی به انتقادها از رفتار اخیرش با یک پاکبان

به گزارش شمال نیوز، به تازگی ویدئویی از رفتار توهین آمیز و زننده سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون با پاکبانی در پارک در فضای مجازی حاشیه ساز شد. این ویدیوی جنجالی در فضای مجازی واکنش‌های بسیاری را از سوی افراد مختلف به همراه داشت.

حالا سحر قریشی با انتشار پستی در حساب کاربری خود ابراز ناراحتی کرده و با نوشتن متنی قصد داشته تا رفتار خود را توضیح دهد. متن منتشر شده از سوی سحر قرشی به شرح زیر است:

" از دیروز هجمه عجیبی در فضای مجازی علیه من در رابطه با اون پاکبان عزیز و محترم راه افتاده! اون هم قبل از اینکه فرصتی داشته‌باشم توضیحی درباره اصل ماجرا بدم. من خودم با افتخار اعلام می‌کنم در خانواده‌ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ وقت گذشته‌ی خودمو فراموش نمی‌کنم پس امکان نداره به خودم اجازه بدم به شخصی از این قشرکشورم اهانت کنم. این ماجرا رو کسانی راه انداختن که از تخریب آدم‌ها درآمد کسب می‌کنند یا برای گرفتن بیننده دست به انتشار هر تیتر و خبر بی محتوایی می‌زنن.

قصه از اونجایی شروع شد که من چند وقتیه به کلمه «برو» حساس شدم! به همین سادگی اونم بخاطر اینکه خیلی وقته دوستام و اطرافیانم دارن بهم توصیه می‌کنن که از ایران برو. وقتی اون پاکبان شریف هم به من گفت، انگار پیامی بود از طبیعت که اونم داشت بهم‌ می‌گفت".

وی در ادامه صحبت‌های خود نوشت:

" اون پاکبان عزیز اصلا من رو نشناخت و قسم می‌خورم هرگز قصد اهانت به ایشون رو نداشتم و این اتفاقات چیزی جز یک سوتفاهم کوچیک نیست.
در آخر اینکه چه چیزی از این جالب‌تر که من هم یک روز لباس شریف پاکبانی رو به تن کنم و کنار این قشر با غیرت، یک حس هیجان انگیز رو تجربه کنم
اتفاقا پوشیدن لباس پاکبانی اسمش تنبیه یا حکم دادگاه نیست، به نظر من هم یه افتخار بزرگه، هم نماد نجابت و غیرته".


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.