.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درگیری لفظی بین ۲ نماینده مازنی و آذری ؛
ادیانی: شعر که نمی‌خوانم، دارم صحبت می‌کنم / پزشکیان: تهمت نزنید !
شمال نیوز : نماینده قائم شهر با بیان اینکه بنده در حال صحبت بودم و شعر نمی خواندم، افزود: اینجا مجلس است، به عنوان اعتراض به صحبت شما که شکستن جایگاه حقوقی و شهروندی یک نماینده است در این برهه صحبت نمی کنم ....

/photo/201804101761983112.jpg

 

شمال نیوز: در نشست علنی امروز مجلس و در جریان بررسی  طرح اصلاح برخی قوانین انتخابات، علی ادیانی نماینده مردم قائم شهر خطاب به پزشکیان که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، گفت: براساس آیین نامه داخلی مجلس باید به پیشنهاد دهندگان اجازه صحبت داده شود و شما نباید با صحبت های مطرح شده مخالفت کنید. وقتی شما به عنوان مخالفت با پیشنهادات صحبت کرده و خلاف آیین نامه عمل می کنید، انتظار دارید دیگران آیین نامه را رعایت کنند؟

او با بیان اینکه بنده در حال صحبت بودم و شعر نمی خواندم، افزود: اینجا مجلس است، به عنوان اعتراض به صحبت شما که شکستن جایگاه حقوقی و شهروندی یک نماینده است در این برهه صحبت نمی کنم.

مسعود پزشکیان در پاسخ به این نماینده گفت: نمایندگان مخالف با پیشنهاد شما صحبت نمی کنند، زیرا از ابتدا مخالف سخنان شما هستند، پیشنهادات شما نیز رأی نمی آورد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه در کشور ما افراد باید بتوانند از خود دفاع کنند، بیان کرد: کسی در مخالف با صحبت های شما سخنی بیان نکرد، شما نیز نباید تهمت بزنید. لطفا به سخنان خود ادامه دهید.

گفتنی است هم زمان با صحبت های ادیانی عضو کمیسیون انرژی، برخی از نمایندگان با اعلام عدد ۲ مخالفت خود با سخنان وی را نشان دادند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.303 seconds.