.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر عامل چوب و کاغذ مازندران اعلام کرد:
موافقت با استمهال یکساله تعهدات ارزی چوب و کاغذ مازندران
شمال نیوز: مدیر عامل صنایع چوب و کاغذ مازندران از موافقت بانک مرکزی با درخواست استمهال یکساله تعهدات ارزی چوب و کاغذ مازندران خبر داد.
موافقت با استمهال یکساله تعهدات ارزی چوب و کاغذ مازندران

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران علی حسین پور با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه  پایدار و اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید، با درخواست استمهال  یک ساله تعهد ارزی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران موافقت نمود .

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های استاندار مازندران در اخذ موافقت با این درخواست گفت: «با اجرایی شدن این طرح ضمن رفع مشکلات موجود در کارت بازرگانی، فعالیت‌های ثبت سفارشات خارجی نیز تسهیل خواهد شد.»

در سال 1398بود که با پیگیری‌های استاندار مازندران جلسه‌ای در روز سی ام تیرماه به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور برگزار شد که منتهی به اخذ 7 مصوبه اختصاصی برای شرکت چوب و کاغذ گردید و نتیجه این اقدامات افزایش تولید و تثبیت اشتغال در بزرگترین کارخانه کاغذ سازی کشور شد.

در این جلسه مقرر شده بود که بانک مرکزی در گام نخست و با اولویت، به میزان ۱۰ میلیون دلار ارز مورد نیاز این کارخانه را با نرخ نیمایی تامین کند تا بر اساس تعهد مدیران کارخانه، ظرفیت تولید تا یک ماه آینده به طور کامل فعال شود. همچنین مقرر شد وزارت جهاد کشاورزی نسبت به تامین مواد اولیه این کارخانه اقدامات لازم را انجام دهد و وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی و صنعت، معدن و تجارت نیز موظف به افزایش سرمایه این کارخانه به منظور حل مشکلات مالی آن شدند که به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران «از این مبلغ، حتی یک ریال هم محقق نشد.»

در ماه گذشته نیز آگهی‌ای از طرف هیات مدیره شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا (سهامی خاص) مبنی بر فروش 58.06 درصد سهام شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران (سهامی عام) صادر شده بود که با پیگیری‌های استاندار مازندران، مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا فروش سهام شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران را لغو اعلام کرد.

شرکت سهامی عام صنایع چوب و کاغذ مازندران بزرگترین تولید کننده کاغذ در ایران با ظرفیت مجموعاً ۱۷۵۰۰۰ تن شامل ۹۰۰۰۰ تن کاغذ روزنامه و چاپ و تحریر و ۸۵۰۰۰ تن کاغذ فلوتینگ است که میزان سرمایه‌گذاری آن ۶۰۰ میلیون دلار آمریکا شامل سرمایه گذاری ریالی و ارزی و هزینه های فاینانس است. این شرکت در سال 76 افتتاح و راه‌اندازی شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.588 seconds.