.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد یک نماینده به بررسی‌نشدن طرح الحاق یک تبصره به قانون انتخابات
یک نماینده مجلس به قرارنگرفتن طرح دو فوریتی «الحاق یک تبصره به قانون انتخابات» در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

شمال نیوز: یک نماینده مجلس به قرارنگرفتن طرح دو فوریتی «الحاق یک تبصره به قانون انتخابات» در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی انتقاد کرد.

در جریان بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده به عنوان اولین دستور صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی، مصطفی کواکبیان، نماینده تهران خطاب به مسعود پزشکیان مراتب اعتراض خود را نسبت به قرارنگرفتن طرح دو فوریتی «الحاق یک تبصره به قانون انتخابات» در دستور کار مجلس اعلام کرد اما نایب‌رئیس مجلس گفت: طرح دو فوریتی بماند و شما موافقت یا مخالفت‌تان را با طرح اعلام کنید. کواکبیان درباره چرایی قرار نگرفتن این طرح در دستور کار صحن علنی امروز از مسعود پزشکیان توضیح خواست که پزشکیان از این نماینده مجلس خواست در زمان تذکر، تذکر دهد.

هفته گذشته مجلس با این طرح دو فوریتی «الحاق یک تبصره به قانون انتخابات» موافقت کرده بود.

مصطفی کواکبیان اما در ادامه این تذکر را تکرار کرد و گفت: هفته گذشته با طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به قانون انتخابات موافقت شد اما امروز در دستور قرار نگرفت، شاید فراموش شده باشد، من می‌خواهم آن را جدی بگیرد و شاید فردا در دستور قرار گیرد. وی در تذکر دوم بر حل اختلاف صداوسیما با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر سر پهنای باند اینترنت به نفع مردم تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به انتشار حکم محکومیت محمود صادقی، نماینده مردم تهران در فضای مجازی، از ریاست قوه قضاییه خواست به این موضوع رسیدگی کند و از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام هم خواست تا از این موضوع بگذرند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.062 seconds.