.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود سازمان بازرسی به موضوع قتل عام جوجه‌ها
رئیس قوه قضاییه از ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع قتل عام جوجه‌های یک روزه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی درخصوص گزارش دیوان محاسبات اظهار کرد: همه باید از «نظارت» و «شفافیت» استقبال کنند؛ نظارت گریزی امر ناپسندی است.

وی با تأکید بر اینکه وضعیت همه دلار‌های پرداختی باید شفاف شود، افزود: اعلام فساد برای مردم اطمینان بخش نیست، بلکه باید به مردم گزارش مبارزه با فساد و بازگشت بیت المال را داد.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: پرونده‌های برخی از دریافت کنندگان دلار‌های ۴۲۰۰ تومانی در دادسرا در حال رسیدگی است و برخی دیگر منجر به صدور حکم شده و در حال اجرای حکم است. بار‌ها گفته‌ایم که دولت باید اقدام به اصلاح ساختار‌های فسادزا کند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان اینکه سازمان بازرسی به موضوع جوجه کشی ورود کرده است، گفت: جوجه کشی هم اقدام غیرقانونی بود، هم غیرشرعی و هم غیراخلاقی؛ توجیهات برخی متولیان امر هم غیرقابل قبول و بدتر بود. اینکه چنین اقدامی رویه بوده است مطلقا قابل قبول نیست.

وی افزود: اقتصاد سلامت بالاخص در حوزه غذا و دارو نیازمند مدیریت و نظارت بهینه است. برای کالا‌های کشاورزی باید به موقع تدبیر کرد؛ هم بر بازار تولید هم توزیع و مصرف باید نظارت شود. در سال جهش تولید نظارت و شفافیت باید تشدید شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.