.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیدا شدن جسد کودک غرق شده در بابل
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری بابل از پیدا شدن جسد کودک 5 ساله در رودخانه بابل‌ خبر داد.

شمال نیوز:  مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی شهرداری بابل گفت: با تلاش غواصان و امدادگران این سازمان، جسد بی‎جان پسر بچه 5 ساله که دیروز در رودخانه بابلرود محدوده پل درزیکلا و پل محمدحسن خان غرق شده بود، صبح امروز از آب خارج شد.


به گزارش شمال نیوز، سیدمازیارحسنی افزود: در پی تماس با سامانه 125 آتش نشانی بابل ساعت 17دیروز مبنی بر سقوط کودک پنج ساله به رودخانه بابلرود، بلافاصله گروههای تخصصی امداد و نجات و غواصی سازمان آتش‎نشانی بابل به محل حادثه اعزام شدند و در عملیات جستجو، با توجه به شدت جریان آب با تلاش بی وقفه امداد گران با استفاده از لوازم و تجهيزات ويژه غواصی، پس از ساعت ها جستجو در طول رودخانه جسد بی‎جان غريق پیدا شد.


آتش‎نشانان با خارج کردن جسد از رودخانه ، آنرا به عوامل آرامستان و نيروی انتظامی حاضر در محل حادثه تحویل دادند.

رودخانه بابلرود در مسیر جاده ساحلی در محدوده درزیکلای نصیرائی به سمت پل محمد حسن خان بابل همواره به دلیل عدم وجود حفاظ و ایمنی سالانه با بالا آمدن آب سبب آبگرفتگی معابر و همچنین وقوع حوادث مختلف می شود.

بارش باران و بارندگی های پی در پی هر ساله باعث بالا آمدن آب رودخانه بابلرود و آبگرفتگی جاده ساحلی در مسیر رودخانه در روستای درزیکلای نصیرائی تا پل محمد حسن خان می شود که مسئولان این جاده را برای جلوگیری از بروز حوادث مدتی مسدود می کنند.

رودخانه بابلرود پیش از این هم از میان کودکان و نوجوانان  محلی هنگام شنا در منطقه روستای درزیکلای نصیرائی بابل قربانی گرفته بود./  خبرگزاری صدا و سیما


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.