.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمک بیش از ۱۲۲ میلیاردی مازندرانی‌ها به نیازمندان
شمال نیوز: مرم نیکوکار مازندران ۱۲۲ میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان پارسال برای کمک به نیازمندان در بخش‌های مختلف کمک کردند.
 کمک بیش از ۱۲۲ میلیاردی مازندرانی‌ها به نیازمندان

به گزارش شمال نیوز، احمد سعادت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان کمک ۱۲۲ میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومانی مرم نیکوکار استان پارسال به نیازمندان، گفت: این کمک‌ها در بخش‌های صدقات، اکرام، زکات، مبتنی بر نیاز بوده است.

وی افزود: ۱۷ درصد کمک‌های جمع آوری شده در بخش صدقات، ۲۰درصد در بخش اکرام، ۱۸ درصد در بخش زکات و ۴۵درصد در بخش مبتنی بر نیاز بوده که برای مددجویان و نیازمندان هزینه شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران جلب مشارکت‌های مردمی و اعتماد سازی را یکی از اولویت‌های این نهاد برشمرد و گفت: با استفاده از ظرفیت ها‌ی مردمی می‌توان بسیاری از مشکلات نیازمندان را رفع کرد.

سعادت با بیان اینکه کمیته امداد مازندران برنامه‌های مختلفی را برای کمک به نیازمندان با هدف با ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری اجرا می‌کند، افزود: تبلیغات چهره به چهره، تعامل و همکاری با دستگاه ‏های اجرایی، نهاد‌ها و ارگان‌های دولتی از جمله اقدامات در بخش مشارکت است.

سعادت با تقدیراز همراهی و مشارکت مردم نیکوکار استان با کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان گفت: تلاش می‌کنیم تا بخش‌های حمایتی و مشارکت‎‎های مردمی را با ‏توسعه شبکه‎‎های مردمی بیش از پیش گسترش دهیم. ‏


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.405 seconds.