.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:
رشد ۱۶ درصدی حوادث کار در استان
مدیرکل پزشکی مازندران با اشاره به رشد ۱۶ درصدی حوادث کار طی سال قبل در استان، از مرگ ۱۰۲ نفر براثر بروز این حوادث خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازایلنا،علی عباسی،مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۰۱ مرد و یک زن بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند،گفت:شهرستان ساری با ۱۸ و آمل با ۱۴ فوتی بیشترین و شهر تنکابن با یک مورد فوتی کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

وی با بیان اینکه عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی و پس از آن برق گرفتگی است، اظهار داشت: در سال گذشته ۴۷ مورد مرگ‌های ناشی از حوادث کار به دلیل سقوط از بلندی با افزایش ۳۴ درصدی و ۱۹ مورد نیز برق گرفتگی، جسم سخت با ۲۰، سوختگی و سایر موارد هر کدام با ۸ مورد گزارش شده است.

عباسی با بیان اینکه مرداد با ۱۴ و اردیبهشت با ۱۲ مورد بیشترین ماهی بود که در آن حادثه ثبت شده است، افزود: سن ۲۱ الی ۴۰ سال با ۲۸ فوتی بیشترین و کمترین آن کمتر از ۲۰ سال بیشترین قربانیان حوادث کار بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان با بیان اینکه از این تعداد ذکر شده ۸۴ نفر متأهل و مابقی مجرد هستند، افزود: تعداد پنج نفر از فوت شدگان ناشی از حوادث کار دارای ملیت غیر ایرانی (افغان) هستند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: در سال گذشته ۹۳۰ مصدوم در اثر حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲ درصد افزایش داشت.

این مقام اجرایی استان با اشاره به اینکه بیشترین حوادث ناشی از کار در بخش ساختمان است، گفت: ارزش نهادن به جان انسان‌ها، داشتن برنامه ایمنی در کار، رعایت استانداردها و قوانین مربوطه، آموزش و ایجاد نظام اطلاع رسانی و عبرت از حوادثی که اتفاق افتاده از مهمترین راهکارها در راستای کاهش حوادث ناشی از کار است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.