.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تولید ۹.۶ میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه نکا
شمال نیوز: مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی نکا گفت: بیش از ۹.۶ میلیارد کیلووات ساعت انرژی پارسال در نیروگاه نکا تولید شده است.
 تولید ۹.۶ میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه نکا

به گزارش شمال نیوز، محسن نعمتی مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی نکا از انجام تعمیرات اساسی توربین‌های فشار ضعیف، متوسط و قوی در این واحد نیروگاهی خبر داد و گفت: بیش از ۹.۶ میلیارد کیلووات ساعت انرژی پارسال در نیروگاه نکا تولید شده است.

او با اشاره به سهم بالای نیروگاه نکا در تامین و تولید انرژی افزود: تعمیرات اساسی واحد یک بخار این نیروگاه به ظرفیت ۴۴۰ مگاوات توسط متخصصان داخلی در دست انجام است.

نعمتی با بیان اینکه تعمیرات برای آمادگی واحد برای پیک مصرف تابستان انجام می‌شود، گفت: تعمیرات اساسی توربین‌های فشار ضعیف، متوسط و قوی و تمیرات اساسی در بخش کوئیل، بویلر، بازسازی و تعویض ورق‌های آسیب دیده کانال دود در دست اجرا است.

مدیرعامل نیروگاه نکا افزود: تعمیرات اساسی ترانس ها، تجهیزات جانبی، فید پمپ، پنل‌های اتاق فرمان، سرویس الکتروموتور‌های فشار ضعیف قوی و فن‌ها از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

نعمتی با بیان اینکه همزمان با مقابله با کرونا انجام تعمیرات اساسی نیروگاه نیز در دست اجرا است، گفت تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده نیز با تلاش شبانه روزی محققان این نیروگاه تولید و بین مردم توزیع شده است.

او با اشاره به تولید بیش از ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون کیلو وات ساعت انرژی در این نیروگاه در پارسال افزود: از این میزان بیش از ۹ میلیارد و ۲۵۰ میلیون کیلو وات ساعت تحویل شبکه سراسری برق شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.192 seconds.