.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مرگ ۱۰۲ نفربه علت حوادث کار پارسال در مازندران
شمال نیوز: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۱۰۲ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار پارسال در استان جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد افزایش داشت.
 مرگ ۱۰۲ نفربه علت حوادث کار پارسال در مازندران

به گزارش شمال نیوز، دکتر علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه ۱۰۲ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار پارسال در استان جان خود را از دست دادند، گفت: ۱۰۱ نفر از جان باخته‌ها مرد و یک نفر زن بودند و این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶ درصد افزایش داشت.

وی افزود: بر اساس آمار‌های مراکز پزشکی قانونی استان در پارسال به ترتیب شهرستان ساری  با ۱۸ و آمل با ۱۴ فوتی بیشترین و شهر تنکابن با یک مورد فوتی کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

عباسی گفت: در سال‌های متوالی عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی و پس از آن برق گرفتگی است به نحوی که در سال گذشته ۴۷ مورد مرگ‌های ناشی از حوادث کار به دلیل سقوط از بلندی با افزایش ۳۴ درصدی و ۱۹ مورد نیز برق گرفتگی، جسم سخت با ۲۰، سوختگی و سایرموارد هر کدام با ۸ مورد گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه  مرداد با ۱۴ و اردیبهشت با ۱۲ مورد بیشترین ماهی بود که در آن حادثه ثبت شده است، افزود: سن ۲۱ الی ۴۰ سال با  ۲۸ فوتی  بیشترین  و کمترین آن کمتر از ۲۰ سال گزارش شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ذکر شده ۸۴ نفر  متاهل و بقیه مجرد هستند، گفت: ۵ نفر از فوت شدگان ناشی از حوادث کار دارای ملیت غیر ایرانی (افغان) هستند.

عباسی افزود: ۹۳۰ مصدوم پارسال در اثر حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲ درصد افزایش داشت.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با بیان اینکه بیشترین حوادث ناشی از کار در بخش ساختمان است، گفت: ارزش نهادن به جان انسانها، داشتن برنامه ایمنی در کار، رعایت استاندارد‌ها و قوانین مربوطه، آموزش و ایجاد نظام اطلاع رسانی و عبرت از حوادثی که اتفاق افتاده از مهمترین راهکار‌ها در راستای کاهش حوادث ناشی از کار است. / باشگاه خبرنگاران جوان


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.