.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لایحه منطقه آزاد تجاری مازندران در دستور این هفته مجلس ؛
آیا نمایندگان مجلس دهم تصویب « منطقه آزاد تجاری مازندران » را به نام خود ثبت می کنند ؟
شمال نیوز : لایحه مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی سرخس، دوقارون و مازندران و همچنین لایحه توسعه محدوده آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی و طرح حمایت از مالکیت صنعتی از دیگر دستور کارهای وکلای ملت در مجلس است.....
آیا نمایندگان مجلس دهم تصویب « منطقه آزاد تجاری مازندران » را به نام خود ثبت می کنند ؟

شمال نیوز: دستور کار جلسه علنی این هفته مجلس شورای اسلامی در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (2 و 3 اردیبهشت)‌ اعلام شد.

به گزارش شمال نیوز، بر همین اساس ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه مالیات بر ارزش افزوده ، ادامه رسیدگی به لایحه دوفوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و همچنین طرح یک فوریتی استفساریه تبصره 10 ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش بخشی از مهمترین دستور کارهای مجلس در هفته آینده است.

ادامه رسیدگی به لایحه تجارت ( اسناد تجارتی) اعاده شده از شورای نگهبان، لایحه یک فوریتی اصلاح قانون پولی و بانکی کشور و لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از دیگر دستور کارهای نمایندگان ملت است.

لایحه مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی سرخس، دوقارون و مازندران و همچنین لایحه توسعه محدوده آزاد تجاری ـ صنعتی انزلی و طرح حمایت از مالکیت صنعتی از دیگر دستور کارهای وکلای ملت در مجلس است.

گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد درآمدزایی و خصوصی‌سازی باشگاه‌های ورزشی، بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس در مورد رسیدگی به لایحه مشارکت عمومی  و خصوصی طبق 85 قانون اساسی و همچنین گزارش کمیسیون اصل 90 قانون اساسی در مورد گزارش سیل فروردین ماه سال 98 و بررسی علل وقوع آن به ویژه سیل شیراز و طرز کار دستگاه‌های مسئول از دیگر دستور کارهای نمایندگان مجلس در هفته آتی است.

برای اطلاع از دیگر دستور کارهای جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در هفته آتی اینجا (       ) را مشاهده کنید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.