.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام مشترک نماینده مقام معظم رهبری در مازندران و استاندار بمناسبت روز ارتش
آیت الله محمدباقر محمدی لایینی، نماینده ولی فقیه در مازندران و احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان، با انتشار پیامی؛ ۲۹ فروردین، روز ارتش را به تمامی نیروهای غیور، سلحشور و جان برکف ارتش ایران اسلامی تبریک گفتند. ‎
 پیام مشترک نماینده مقام معظم رهبری در مازندران و استاندار بمناسبت روز ارتش

شمال نیوز:  آیت الله محمدباقر محمدی لایینی، نماینده ولی فقیه در مازندران و احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در استان، با انتشار پیامی؛ ۲۹ فروردین، روز ارتش را به تمامی نیروهای غیور، سلحشور و جان برکف ارتش ایران اسلامی تبریک گفتند. ‎

به گزارش شمال نیوز، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

ارتش غیور، سربلند و سلحشور جمهوری اسلامی که همواره در صحنه های خطیر انقلاب اسلامی، دوران پرشکوه دفاع مقدس و دیگر عرصه های دفاع از عزت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی، جان برکفانه حضور داشته است و در کنار دیگر نیروهای مسلح فداکار و مقتدر با ایثارگری و جانبازی در صیانت از امنیت و پاسداری از کیان جمهوری اسلامی و مرزهای ایران عزیز مجاهدت می ورزد، نامی ماندگار در صحیفه رزم و ایثار برای اسلام و ایران اسلامی خواهد بود.

ارتش غیور جمهوری اسلامی که نقش حماسی خود را در کنار سپاهیان، بسیجیان و دیگر نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس در مسیر حفظ عزت نظام و کشور در سایه رهبری های حکیمانه امام راحل و تقدیم شهدای والامقام ایفا نمود، هرگز از پای ننشست و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری با دستاوردهای نظامی ارزشمند، ورود به جهاد خودکفایی، امدادرسانی، مردم یاری و کمک در بحران ها و بلایای طبیعی و ... به رسالت خطیر خود در مسیر آینده کشور بنحو شایسته عمل نمود.

اوج فداکاری نیروهای دلیر و مردمی ارتش جمهوری اسلامی را باید در مقابله با شیوع کرونا مشاهده کرد که در راستای اجرای اوامر فرمانده معظم کل قوا؛ سلحشورانه به میدان آمد و در حوزه های کنترل و پایش بیماری و بیماران مبتلا، ضدعفونی کردن شهرها، اختصاص برخی بیمارستان های خود به بیماران کرونایی، احداث بیمارستان های صحرایی و ... جانانه نقش آفرینی نمود. نام‌گذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش توسط بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، یک فرصت مناسب برای پاسداشت مجاهداتی است که این نیروی ایثارگر، دلیر و سلحشور برای حفظ کیان، عزت، اقتدار و استقلال کشور در عرصه های خطیر بخرج می دهد. 

اینجانبان ضمن قدردانی از همه مجاهدت های والای ارتشیان دلاور در مقابله با کرونا؛ روز ارتش را که نماد وحدت و اتحاد قدرت آفرین نیروهای مسلح و یادآور تمام فداکاری ها و ایثارگری های ارتشیان جان برکف است تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند قادر متعال، برای ارتشیان سربلند ایران اسلامی، سلامت و فتح مسالت داریم.

محمدباقر محمدی لایینی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران

احمد حسین زادگان استاندار مازندران  


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.