.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام کرد:
رئیس سازمان صمت مازندران : مردم نگران کمبود کالا نباشند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تخصیص و جذب اقلام اساسی تنظیم بازار ویژه ماه رمضان امسال خبر داد و گفت: تمامی این کالاها تامین شده و هیچگونه نگرانی برای تامین کالاهای مورد نیاز ماه رمضان وجود ندارد.

به گزارش شمال نیوز، حسینقلی قوانلو در خصوص آخرین تدابیر و اقدامات انجام گرفته در خصوص تامین اقلام اساسی و پرمصرف طی ایام ماه مبارک رمضان در مازندران اظهار کرد: بر اساس آخرین جلسه تنظیم بازار استان، سهمیه استان از کالاهای پر مصرف مشخص و توزیع استانی آن به شهرهای مختلف در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: سهمیه‌ها و دستورالعمل به شهرستان‌ها ابلاغ و حواله‌ها نیز در حال صدور است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: دو هزار تن برنج، دو هزار تن شکر، بیش از 800 تن گوشت قرمز، حدود دو هزار تن گوشت مرغ منجمد، دو هزار تن روغن و حدود 4 هزار تن خرما سهم استان مازندران بوده که حدود 4 درصد از کل کشور است.

قوانلو ادامه داد: تمامی این کالاها تامین شده و هیچگونه نگرانی برای تامین کالاهای مورد نیاز ماه رمضان وجود ندارد.

وی بیان کرد: کلیه این اقلام 10 تا 15 درصد زیر قیمت در بازار توزیع و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران متذکر شد: خیلی از این اقلام جهت بازار شب عید ذخیره‌سازی شده بود که به دلیل اینکه در سطح بازار به وفور وجود داشت به بازار تزریق نشد و خیلی از این اقلام هم جذب نشد.

قوانلو اعلام کرد: میزانی از سهمیه‌های جذب شده طی بازار شب عید و ماه رمضان را برای طرح مومنانه اختصاص داده‌ایم و در اختیار سپاه جهت توزیع میان اقشار آسیب دیده استان قرار داده‌ایم و مابقی بسته به جمعیت شهرستان‌ها، بین آن‌ها توزیع خواهد شد.

وی گفت: مراکز عرضه این اقلام فروشگاه‌های بزرگ و بسیاری از واحدهای صنفی در سطح شهرستان‌ها هستند تا از ایجاد تجمع جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: مردم به هیچ وجه نگران کمبود کالا نباشند و تدابیر لازم برای تامین اقلام پر مصرف ماه رمضان اندیشیده شده است.

قوانلو متذکر شد: طی ماه رمضان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، افطاری‌ دادن‌ها هم انجام نمی‌گیرد و طبیعتا تقاضا به نسبت سالیان گذشته کمتر خواهد بود.

وی تاکید کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار طی ایام ماه رمضان امسال در تداوم طرح نظارت بر بازار که از بازار شب عید آغاز شده تا پایان ماه رمضان نیز ادامه دارد و بازرسان ما به واسطه اجرای طرح هوشمند روزانه در بازار حضور دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.