.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فروش مرغ تنظیم بازاری ویژه ماه مبارک رمضان آغاز شد
شمال نیوز: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، از آغاز فروش گوشت تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان از امروز بیست و هفتم فروردین ماه در فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور خبر داد.
 فروش مرغ تنظیم بازاری ویژه ماه مبارک رمضان آغاز شد

به گزارش شمال نیوز، وزارت جهاد کشاورزی، « حسن عباسی معروفان» افزود: قیمت فروش گوشت تنظیم بازار کیلویی ۴۲ هزار تومان است که در تمامی فروشگاه های زنجیره ای سراسر کشور توزیع و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی اظهارداشت: توز یع ۱۰ هزار تن گوشت مرغوب وارداتی به صورت منجمد تا بیستم ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت تا مردم با خیال آسوه بتوانند گوشت مورد نیاز خود را تهیه و مصرف کنند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام در مورد تامین مرغ ماه رمضان گفت: با تدابیر اتخاذ شده هیچ کمبود و افزایش قیمتی در ماه رمضان نداریم و هر چقدر بازار نیاز به مرغ داشته باشد آماده تامین آن هستیم.

وی افزود: در حال حاضر قیمت فروش مرغ در بسیاری از استان ها پایین تر از قیمت مصوب تنظیم بازار است که این موضوع نشان از افزایش عرضه در فروشگاه های سراسر کشور دارد.

عباسی معروفان خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته توانستیم ذخایر استراتژیک کشور را با حجم بالای خرید مرغ مرغوب تأمین کنیم تا نگرانی از بابت تأمین اقلام پروتئینی مردم نداشته باشیم.

به گفته وی، در بسیاری از شهرها در حال حاضر تعادل برقرار شده و میزان عرضه و خرید مردم با هم برابر است و قیمت همچنان پایین تر از قیمت مصوب تنظیم بازار است و تولیدکنندگان فشار زیادی را تحمل می کنند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور همچنین در مورد خرید دام زنده گفت: شرکت پشتیبانی امور دام آماده خرید دام زنده سنگین از دامداران با قیمت هر کیلو ۲۷ هزار تومان است اما وضعیت بازار در حال حاضر به گونه ایی است که فروشنده تمایل دارد دام خود را به بازار آزاد با قیمت ۲۸ تا ۳۰ هزار تومان بفروشد و در حال حاضر بازار نیز رونق دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.