.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه های کرونایی حسین زادگان ؛
استاندار: مقابله با کرونا پایان نیافته، بازاریان و مردم، فاصله گذاری را با جدیت رعایت کنند
شمال نیوز : حسین زادگان گفت : از مردم می خواهیم حداقل فاصله تاکید شده را رعایت و از ماسک و وسایل بهداشتی استفاده کنند و مساله را جدی بگیرند چرا که اگر دوباره مازندران درگیر شود و شاهد پیک دوم باشد، واقعا سخت خواهد بود.
استاندار: مقابله با کرونا پایان نیافته، بازاریان و مردم، فاصله گذاری را با جدیت رعایت کنند

شمال نیوز: استاندار مازندران گفت: گرچه وضعیت مازندران در مورد بیماری کرونا بهتر از روزها و هفته های گذشته است است لیکن این بمعنای وضعیت سفید نیست و همه باید اجرای طرح فاصله گذاری را رعایت کنند. ‎

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری،  احمد حسین زادگان،  با بیان این که گرچه در خصوص بیماری کرونا استان مازندران در مقایسه با روزها و هفته های قبل؛ در وضعیت بهتری بسر می برد لیکن این به معنای وضعیت سفید نیست، گفت:  هنوز افراد بسیاری در بیمارستان ها بستری هستند و افرادی هم روزانه به بیمارستان ها و کلینک ها مراجعه می کنند و این بدان معناست که این ویروس همچنان وجود دارد لذا از مردم عزیز استان انتظار دارم و خواهش می کنم که همچنان با جدیت موازین بهداشتی را رعایت کنند.

 

حسین زادگان با اشاره به این که هدف از اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی این بود که به فعالیت های اقتصادی مردم آسیب نرسد، افزود: بسیاری از مشاغل بویژه مشاغل غیررسمی در این دوره بیشترین آسیب را می بینند لذا برای این که زودتر به شرایط عادی بازگردیم، این طرح اجرا شد.

 

استاندار با بیان این که برخی اصناف پرریسک بازارشان تعطیل است، تاکید کرد: از اصناف و بازاریانی که اکنون مشغول فعالیت هستند انتظار داریم برای حفظ جان خود و مردم فاصله گذاری را جدی بگیرند.

 

مقام عالی دولت در مازندران بر رعایت فاصله گذاری در بانک ها تاکید ویژه نمود و یادآور شد: از مردم می خواهیم حداقل فاصله تاکید شده را رعایت و از ماسک و وسایل بهداشتی استفاده کنند و مساله را جدی بگیرند چرا که اگر دوباره مازندران درگیر شود و شاهد پیک دوم باشد، واقعا سخت خواهد بود.    


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.368 seconds.