.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار نماینده ولی فقیه در ناجا با آیت الله محمدی لائینی
نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از تلاش های ناجا، این نیرو را خط مقدم و پیشتاز مقابله با حوادث امنیتی و اجتماعی جامعه بیان کرد.

ناجا خط مقدم مقابله با حوادث اجتماعی و امنیتی است

 

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر چهارشنبه در دیدار مسئولان انتظامی مازندران با تقدیر از تلاش‌های ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی در مقابله با بسیاری از حوادث امنیتی و اجتماعی در خط مقدم بوده و با حداقل امکانات با روحیه مسئولیت‌پذیری بالا، وظایف خود را به درستی انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: در جهت افزایش تجهیزات و امکانات و حقوق و مزایای پرسنل نیروی انتظامی در مازندران باید اقدامات تازه‌ای صورت بگیرد، تا به تعادل برسیم و باید خود مجموعه هم در حفظ شأن و منزلتشان تلاش کنند.

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران ضمن تشکر از حجت الاسلام غلامی رئیس جدید عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی مازندران یادآور شد: نیروی انتظامی مظلوم است زیرا بسیاری از خدماتی که در داخل این مجموعه صورت می‌گیرد بازگو نمی‌شود و باید شخصیت اجتماعی این قشر در بین مردم مشخص واقتدار این نیروها حفظ شود تا افراد ترد شده جرأت تعرض نداشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همه ما زیر یک‌پرچم هستیم و باید با دشمنی مشترک بجنگیم و به ملت خدمت خالصانه کنیم تا به آرمان اصلی انقلاب که همان آمادگی برای ظهور حضرت حجت (عج) است، برسیم.

آیت الله محمدی لائینی یاد و خاطره حجت الاسلام رضایی رئیس فقید و سابق عقیدتی سیاسی انتظامی مازندران را گرامی داشت.مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.